loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 156 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

  Ashampoo Burning Studioنرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ashampoo burning studio نرم افزار کامل رایت Ashampoo Burning Studio v11.0.4.8

puya بازدید : 63 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند. 

UltraISO رایت , ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج UltraISO PE Edition v9.5.3.2900

puya بازدید : 63 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

Aiseesoft Multimedia Software Ultimate یک بسته نرم افزاری شامل ۹ برنامه قدرتمند کپی دی وی دی، مبدل دی وی دی، مبدل ویدئو، ساخت اسلایدشو، انتقال iPod، ساخت زنگ تلفن همراه، رایت MP3، تبدیل فایل صوتی و دانلود از Youtube می باشد. با استفاده از این نرم افزار ، شما می توانید دی وی دی و هر نوع ویدیو را به فرمت دیگری تبدیل نمایید  و از فایل های دی وی دی و تمام فایل های صوتی کپی گرفته و نسخه پشتیبان تهیه نمایید. همچنین می توانید با استفاده از عکس های خود به ساخت اسلایدشو بپردازید. شما می توانید فیلم ها را در همه وب سایت رایگان دانلود کنید. هنمچنین می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را ویرایش نموده و افکت، کراپ و واتر مارک بر روی آنها اعمال نمایید.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

Aiseesoft Multimedia Software Ultimate 6.2.38 مجموعه نرم افزاري قدرتمند Aiseesoft Multimedia Software Ultimate 6.2.38

puya بازدید : 85 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

 

BurnAware رایت آسان و حرفه ای با BurnAware 5.0 Professional

puya بازدید : 84 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

Xilisoft DVD Creator نرم افزاری کامل برای رایت فایل های ویدیویی روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. توسط این نرم افزار ضمن اینکه دارای امکانات کامل جهت ویرایش فایل های ویدیویی هستید ، میتوانید نسبت به ساخت منوهای زیبا برای دی وی دی مربوطه اقدام کنید. فرمت های ویدیویی معروف که نیازی به ذکر آنها نیست و برخی فرمت های دیگر شامل VOB,  MKV, DVS(R)-MS, TS, MOV, RM, RMVB, SV, M2TS, MTS, MOD, M2V, H.264 و… می باشد. در کنار رایت ویدیو روی دی وی دی به صورت مستقیم ، این نرم افزار میتواند فایل های ویدیوی را به صورت فولدر بندی شده روی دی وی دی رایت کند. لازم به ذکر است این مدل دی وی دی نیز قابل پخش روی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. قابلیت بعدی مهم دیگر امکان ویرایش فایل های ویدیویی است که میتوانید قبل از انجام فرایند رایت ، قسمت های زائد فیلم ها را حذف کنید یا چندین قطعه را به هم بچسبانید. امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم هنگام رایت و همچنین ساخت منوهای زیبا با آهنگ و عکس های دلخواه از دیگر قابلیت های این نرم افزار کامل است. دیگر قابلیت های جزئی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

xilisoft dvd creator رایت فیلم دی وی دی با منو و زیرنویس Xilisoft DVD Creator 7.1.2.20120810

puya بازدید : 78 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

Ideal DVD Copy 4.1.2 نرم افزاری ساده ، سبک و قدرتمند است که توسط آن می توانید محتوای دیسک های دی وی دی که حتی قفل گذاری شده اند را به سادگی بر روی هارد دیسک خود کپی کنید. این نرم افزار توانایی رایت اطلاعات به صورت مستقیم یا از فایل های ISO را با نهایت سرعت و کیفیت دارا می باشد. نرم افزار Ideal DVD Copy  را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

Ideal DVD Copy 4.1.2 رایت و کپی دیسک های DVD توسط Ideal DVD Copy 4.1.2

puya بازدید : 76 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

DVD-Ranger یک نرم افزار جامع و پیشرفته در زمینه کپی و تبدیل DVD می باشد. این نرم افزار که برای بالا بردن امکان کپی هرگونه DVD به وجود آمد، زمانی ساخته شده که قانون جهانی کپی رایت به میان آمد. این برنامه به آسانی بر نقص های نرم افزارهای محبوب رایت غلبه کرده و یک راه اساسی را در زمینه کپی کردن DVD ها به ما نشان میدهد. ابزار مدیریت HotFix و افزایش Physxtech، هر دو بر پایه الگوریتمی پرسعت و کارآمد  در زمینه کپی کردن به وجود آمده اند. این نرم افزار با داشتن امکانات منحصر به افرادی که می خواهند DVD های استثنایی به دست آورند کمک بسیاری خواهد کرد. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به تهیه نسخه پشتیبان از DVD، ساخت،رایت و گرفتن پشتیبان از فایل های ISO، رایت CD و DVD های قفل دار و … اشاره کرد.

 

DVD Ranger مدیریت حرفه ای بر DVDها با DVD Ranger 4.2.0.1

puya بازدید : 84 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

برنامه Magic DVD Copier یک برنامه همه کاره برای رایت DVD است. Magic DVD Copier با استفاده از ابزارRip می تواند دی وی دی را به VCD ، SVCD ، avi (DviX) ، WMV و یا فرمتهای قابل پخش در آی پاد PSP تبدیل کند . اگر از برنامه Magic DVD Copier استفاده میکنید میتوانید DVD ها را کپی کنید و اکر از ابزار Magic DVD Ripper استفاده میکنید میتوانید فیلمها را بر روی هارد کپی کنید . این نرم افزار کاربردی و قدرتمند را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Magic DVD Copier کپی آسان ویدئوهای DVD با نرم افزار Magic DVD Copier 7.0.0

puya بازدید : 90 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود! 

در این نسخه از نرم افزار ویژگی های جدید از قبیل : آپدیت SPTD به ورژن ۱٫۸۱ که برای پشتیبانی از ویندوز ۸ آماده شده است ، بهبود موتورهای خواندن و رایت اطلاعات ، آپدیت VDriver به ورژن ۴٫۴۴ ، افزوده شدن بخش Alcohol Audio Converter ، پشتیبانی کامل از ویندوز ۸ و … می توان اشاره نمود.

 

Alcohol 120 کپی دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.2.3929 Final Retail

puya بازدید : 67 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

Express Burn Plus یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم برای ذخیره کردن ، رایت کردن و مستر کردن CD , DVD , Blu-ray و HD-DVD دیسک های مالتی مدیا شما می باشد. این نرم افزار از تمامی سخت افزار های پخش و ایجاد مالتی مدیا نیز پشتیبانی می کند که شامل CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, BD-R/RE, HD-DVD-R/RW و DVD-RAM می باشند.

 

Express Burn Plus رایت آسان انواع داده ها توسط Express Burn Plus 4.54

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 1,417
  • بازدید سال : 52,258
  • بازدید کلی : 575,342
  • کدهای اختصاصی