loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 288 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

معمولا گوشی های موبایل مخصوصا گوشی های هوشمند که مجهز به سیستم عامل آندروید هستند ، دارای نرم افزار پیش فرض جهت ضبط صدا نیز می باشند ، ولی این نرم افزارهای پیش فرض قدرت و امکانات کافی را ندارند. Hi-Q MP3 Voice Recorder نرم افزار جانبی و بسیار عالی برای ضبط صداها با کیفیت بالا و ذخیره آن با فرمت mp3 می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید انواع صداها نظیر موسیقی ها ، سخنرانی ها ، کنسرت ها و دیگر صداها را ضبط کنید. تنظیم کیفیت بین ۳۲ تا ۳۲۰kbps باعث می شود بتوانید کیفیت صدای خروجی را نیز تنظیم کنید. امکاناتی نظیر نگهداشتن ضبط و ادامه ضبط نیز وجود دارد. همچنین میتوانید انتخاب کنید که عمل ضبط از کدام میکروفون انجام شود (برخی گوشی ها میکروفون جلو و عقب دارند). 

hi q mp3 recorder and ضبط صدا با گوشی Hi Q MP3 Voice Recorder v1.11.0 Full آندروید

puya بازدید : 295 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

زمان زیادی تا شروع سال تحصیلی جدید نمانده است! اگر علاقه‌مند هستید با کمک تکنولوژی برنامه‌ریزی‌های درسیتان را آسان‌تر انجام دهید iStudiez Pro را از دست ندهید. این نرم‌افزار اختصصاً شما را در ذخیره‌سازی برنامه‌های کلاسیتان کمک می‌کند. برای مثال در دانشگاه بعد از انتخاب واحد می‌توانید نام همه‌ی کلاس‌ها و اساتید را در آن ذخیره نمایید، همینطور برنامه‌ی کلاس‌ها را در آن ذخیره نمایید و زمانی که استاد صحبت از امتحان کرد نیز در همین برنامه آن را در زیرمجموعه‌ی خود درس ذخیره نمایید. iStudiez کلاس‌ها و تکالیف شما را به شما یادآوری می‌کند، امتحان‌هایتان را در تقویمتان ذخیره می‌نماید و بعداً یادتان می‌اندازد که برای درس خواندن آماده شوید. در مجموع این برنامه یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود برای مدیریت برنامه‌های کلاسی در مدرسه و دانشگاه است که برای iOS عرضه شده است. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 4.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

istudiez برنامه ریزی و مدیریت کلاسهای درس با iStudiez Pro 1.6.3   آیفون و آیپد

puya بازدید : 72 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی به نام Weather HD v1.1 مخصوص گوشی های سیمبیان سری ۳^ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که با کمک آن و با استفاده از اینترنت گوشی خود قادر خواهید بود در قالب جلوه های گرافیکی ، از وضع هوای شهرهای مختلف دنیا با خبر شوید . این نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی هایی نظیر : Nokia N8 ، Nokia C7 ، Nokia E7 و تمامی گوشی های سیمبیان سری ۳^ می باشد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به : پیش بینی لحظه ای وضع هوا شهر مورد نظر ، پیش بینی ساعت به ساعت وضع هوای شهر  مورد نظر ، پیش بینی وضع هوا در یک هفته آینده شهر مورد نظر ، پشتیبانی بیش از ۱۵۰ شهر های دنیا و … اشاره نمود .

 

Weather HD v1.1 پیش بینی وضع هوا با Weather HD v1.1 برای سیمبیان سری 3^

puya بازدید : 98 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری حرفه ای جهت عکاسی و فیلمبرداری مخصوص گوشی های سیمبیان سری ۳^ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار(Harald Meyer Camera Pro v 2.00(3 بوده که قابل نصب بر روی گوشی هایی نظیر : Nokia N8 ، Nokia E7 ، Nokia C7 و تمامی گوشی های سیمبیان سری ۳ ^ می باشد . از ویژگی های این نرم افزار می توان به : حالت های مختلف فلش ،  تنظیمات سطح ISO ، زوم دیجیتال تا ۱۱x ، دارای افکت های نگاتیو و سیاه و سفید و طبیعی و …. ، تهیه ویدئوی اچ دی (با کیفیت ۱۵،۲۵،۳۰ فریم در ثانیه) ، راهنمایی و جهت یابی اتوماتیک و … اشاره نمود .

 

Harald Meyer Camera Pro v 2.00(3) عکاسی و فیلمبرداری در سیمبیان سری 3^ با (Harald Meyer Camera Pro v 2.00(3

puya بازدید : 73 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

TarasovMobile Magic Brush با ابزار گوناگون و حرفه ای شما را قادر به خلق  طراحی های زیبایی می کند، حتی اگر در نقاشی و طراحی تازه وارد باشید. با استفاده از این برنامه می توانید دوستان خود را شگفت زده کنید و در کمترین زمان زیباترین نقاشی ها را خلق کرده و آنها را ذخیره نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش های ۳ و ۵ طراحی شده است .

 

magicmobile طراحی حرفه ای در موبایل با استفاده از TarasovMobile Magic Brush v 1.0

puya بازدید : 79 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

امروزه مسنجر ها یکی از مهترین و پر بازدید ترین ترم افزار های دنیا هستند و یکی از قدیمی ترین و بهترین انها MSN Windows Live Messenger . می باشد. دانلودها این نرم افزار را برای دانلود شما کاریران مهیا ساخته است. این نرم افزار بر روی ویرایش پنجم از سری گوشی های ورژن ۶۰ سیمبیان نوکیا قابل نصب می باشد.

 

msn دانلود مسنجر MSN Windows Live Messenger v6.50 برای گوشی های نوکیا سری 60 v5

puya بازدید : 78 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار جدید Smartphoneware Best CallRecorder v1.06 ، نرم افزار قدرتمندی است که با آن شما می توانید مکالمات گوشی موبایل خود را به صورت نامحدود و بدون صدای بدق ضبط کرده و با دو فرمت بر روی گوشی خود ذخیره کنید.این نرم افزار را می توانید بر روی گوشی های سری ۶۰ ورژن ٣ و ۵ نوکیا نصب نموده و استفاده نمایید.

 

Smartphoneware Best CallRecorder v1.06 ضبط حرفه اي و نامحدود مكالمات با Smartphoneware Best CallRecorder v1.06

puya بازدید : 59 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

NetQin Mobile Security برنامه ای محافظتی است که پس از نصب در گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ کار محافظت در برابر انواع ویروس ها ،‌ جاسوس افزارها و تروجان ها را برعهده می گیرد . از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت بلوک کردن ابزارهای مخرب و مشکوک ، اسکن برنامه ها و همچنین فایل های دانلود شده ، حفاظت از حریم شخصی کاربران ،مانیتور ترافیک استفاده از داده ها و … اشاره کرد که با توجه به فراگیر شدن ویروس ها و سایر ابزارهای مخرب ، نصب یک برنامه ی مطمئن برروی گوشی موبایل ضروری شده است .

 

Mobile Security محافظت از گوشی با NetQin Mobile Security 5.0   نوكيا S60v5 و سيمبيان 3

puya بازدید : 63 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

Screen Capture نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای گوشی های دارای سیستم عامل نوکیا ۳^ و سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که به وسیله آن می توانید از صفحه نمایش گوشی موبایل تان عکس گرفته و آن را با فرمت و کیفیت های مختلف ذخیره نمایید.

 

Screen Capture s60 عکس گرفتن از صفحه موبایل با Screen Capture 2.0   نوکیا 3^ و S60v5

puya بازدید : 79 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

Mobile Info نرم افزاری کاربردی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که به وسیله آن می توانید به اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل تان دست پیدا کنید. امیدواریم استفاده کافی را ببرید.

 

Mobile Info نمایش مشخصات کامل موبایل با Mobile Info 0.2.0 سری 60 ورژن 5

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 1,413
  • بازدید سال : 52,254
  • بازدید کلی : 575,338
  • کدهای اختصاصی