loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 289 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

معمولا گوشی های موبایل مخصوصا گوشی های هوشمند که مجهز به سیستم عامل آندروید هستند ، دارای نرم افزار پیش فرض جهت ضبط صدا نیز می باشند ، ولی این نرم افزارهای پیش فرض قدرت و امکانات کافی را ندارند. Hi-Q MP3 Voice Recorder نرم افزار جانبی و بسیار عالی برای ضبط صداها با کیفیت بالا و ذخیره آن با فرمت mp3 می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید انواع صداها نظیر موسیقی ها ، سخنرانی ها ، کنسرت ها و دیگر صداها را ضبط کنید. تنظیم کیفیت بین ۳۲ تا ۳۲۰kbps باعث می شود بتوانید کیفیت صدای خروجی را نیز تنظیم کنید. امکاناتی نظیر نگهداشتن ضبط و ادامه ضبط نیز وجود دارد. همچنین میتوانید انتخاب کنید که عمل ضبط از کدام میکروفون انجام شود (برخی گوشی ها میکروفون جلو و عقب دارند). 

hi q mp3 recorder and ضبط صدا با گوشی Hi Q MP3 Voice Recorder v1.11.0 Full آندروید

puya بازدید : 643 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Jump Desktop یک اپلیکیشن ریموت می باشد که طراحی شده تا امکان کنترل کامپیوترتان را از طریق اسمارت فون یا تبلت به شما بدهد . این برنامه که سازگار با RDP و VNC طراحی شده است می توانید محیطی امن و البته با راه اندازی بسیار سریع و آسان را برایتان به وجود آورد . محیط کاربری قرار گرفته شده می تواند احساس کاربر با کامپیوتر را از طریق اندروید برایتان فراهم آورد .

puya بازدید : 72 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Su-Preme MPA یک اپلیکیشن بسیار جالب برای ساخته موسیقی های سبک هیپ هاپ با بهره گیری از سمپل های پایه ای می باشد . اگر می خواهید بیت های خیابانی خود را با ساده ترین شیوه ممکن طراحی کنید کافیست این اپلیکیشن را دانلود و نصب نمود و آنها با جهان به اشتراک گذاری کنید !

puya بازدید : 70 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

SwiftKey 3 Tablet بی شک برترین اپلیکیشن کیبورد اندروید می باشد که تا کنون ساخته شده و نسخه پیش رو نیز متناسب با کاربری تبلت ها بهینه سازی شده است . این کیبورد پیش بینی می کند که کلمات چگونه کنار یکدیگر قرار گرفته و شما را در داشتن تایپی سریعتر کمک می کند . دقت بسیار بالای غلط یاب این برنامه احساسی جادویی را هنگامی که با سرعت هر چه تمام تر حروف مختلف لمس می کنید و دقیقا می بینید آنچه در ذهن داشته اید تایپ شده اند در وجودتان به وجود می آورد . این برنامه از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند که زبان پارسی گل سرسبد آنها می باشد .

puya بازدید : 106 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Call AI برنامه بسیار جالبی است که با افزودن ویجت مخاطبین بر روی صفحه نمایش اندروید شما ، کمک می کند در هر مکانی که هستید دسترسی ساده تری با افرادی که در آن مکان با آنها تماس می گیرید داشته باشد . به طور مثال هنگامی که در خانه هستید بیشتر احتمال برقراری تماس با اعضای خانواده را خواهید داشت و هنگامی که در دانشگاه یا محل کار نیز هستید به همین ترتیب .
برخلاف برنامه های مشابه نه نیاز به GPS می باشد و نه نیاز به تنظیمات خاص ؛ تنها کافیست پس از نصب ابزارک های برنامه را به صفحه خانگی خود اضافه نمایید . برنامه به صورت خودکار الگوریتم مورد استفاده را طی چند روز از رفتار شما خواهد آموخت !

puya بازدید : 87 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

HDR Camera+ نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید اقدام به تهیه عکس های رزولوشن بالای HDR نمایید . در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه اشاره می کنیم :

- تهیه عکس های HDR تا با یک کلیک
- ذخیره سریع تصاویر
- تصحیح تصاویر ناخوشایند در حال حرکت
- اضافه کردن خودکار محل عکاسی
- پشتیبانی از فلش
- امکان قطع کردن صدای شاتر
- و …


puya بازدید : 52 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

FX Photo Editor یک نرم افزار ویرایش عکس حرفه ای برای اندروید می باشد که با دارا بودن بیش از ۱۱۰ ابزار مختلف ویرایشی ، می تواند گزینه ای مناسب برای حرفه ای ها باشد. با داشتن این برنامه می توانید تصاویر که روزهای زندگی شما را تشکیل می دهند را به سادگی ویرایش کرده تا زیباتر از آنچه هستند به نظر رسیده و آنها را ماندگارتر کنید . از جمله ویژگی های مهم این برنامه نمایش تغییرات به صورت آنی می باشد و این بدین منظور است که شما همانند سایر اپلیکیشن های مشابه نیازی به صبر کردن برای مشاهده نتیجه ویرایش پس از چند ثانیه پردازش تصویر نخواهید بود که این امر شما را در رسیدن به نتیجه دلخواه یاری خواهد کرد .


puya بازدید : 85 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا تمامی فضای اسمارت فون یا تبلت شما را اطلاعات بی مصرف پر کرده و به شما اجازه استفاده مفید از آنها را نمی دهد .

۱Tap Cleaner Pro نام نرم افزاری است که با نصب آن بر روی اندروید می توانید با چند کلیک ساده تمامی کش ها ، تاریخچه و سایر اطلاعات غیر ضروری را که تنها باعث پرشدن بی دلیل حافظه گوشی می گردند پاک کرده و هم فضای مفید بیشتر و هم سرعت بیشتری را برای خود فراهم آورید . اگر از دستگاه تحت اندروید خود استفاده زیادی کرده و احساس می کنید که مدتی است سرعت آن کم شده ، حتما این نرم افزار را دانلود و نصب نمایید .


puya بازدید : 68 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر به تایپو گرافی علاقه مندید و می خواهید هنر خود در این زمینه را به رخ دیگران بکشانید کافیست از نرم افزار WordCamاستفاده نمایید . این برنامه به شما کمک می کند تا تنها با چند کلیک ساده تصاویری خلق کنید که گویا یک هنرمند واقعی ساعت ها وقت را صرف ایجاد آن کرده است .
WordCam با تلفیق کردن کلمات و تصاویر شما خروجی های زیبایی را تحویل تان می دهد که تایپوگرافی نام داشته و این تنها برنامه ای است که در اندروید مارکت به شما قابلیت انجام چنین کاری را می دهد .
اگر برای هنرمند شدن آماده اید هم اکنون این برنامه را دانلود کنید .


puya بازدید : 60 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)


پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر می خواهید ویجت ساعت شخصی خودتان را با توجه به سلیقه ای که دارید طراحی کنید کافیست از برنامه Make Your Clock Widget Pro استفاده نمایید .

ویژگی ها :
- کاملا سفارشی پذیر
- وبجت آب و هوا
- ویجت باتری
- پشتیبانی از اندازه های ۱×۱, ۱×۲, ۲×۱, ۲×۲, ۳×۱,۳×۲, ۴×۱, ۴×۲
- ویراش اندازه متن ها
- ویرایش رنگ متن
- انتخاب رنگ
- تنظیم شفافیت
- تنظیم اندازه فونت
- و..

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 1,488
  • بازدید سال : 52,329
  • بازدید کلی : 575,413
  • کدهای اختصاصی