loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 110 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

PowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت فشرده فایل ها و فایل های فشرده می باشد. وظیفه اصلی این نرم افزار فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده می باشد ولی در کنار توانایی ایجاد فایل های بکآپ و همچنین رایت بر روی لوح های فشرده نیز از جمله امکانات PowerArchiver محسوب می شود. تمام مراحل انجام کار این نرم افزار درون یک پنجره خاص مربوط به نرم افزار انجام می شود که بیانی دیگر این نرم افزار دارای محیط Explorer می باشد. 

قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این سرورها می باشد. در واقع PowerArchiver صرفا یک نرم افزار فشرده ساز نیست بلکه یک نرم افزار کامل در زمینه فشرده سازی ، خروج از حالت فشرده سازی ، انتقال فایل ها به سرور FTP و رایت آنها روی لوح های فشرده می باشد. بخش رایت این نرم افزار میتواند انواع فایل های ایمیج و فشرده را رایت نماید و یا اینکه یک فایل ایمیج از لوح فشرده شما یا اطلاعاتتان ایجاد کند. 

ابزارهای این نرم افزار برای فشرده سازی نیز امکان ایجاد فایل های فشرده با فرمت های ZIP, 7-ZIP, CAB, BH, TAR , RAR , ISO و… می باشد. توانایی قفل گذاشتن روی فایل های فشرده شده و تعمیر فایل های فشرده خراب و ادغام چندین فایل فشرده و یا چند تکه کردن فایل های فشرده از دیگر امکانات جزئی این نرم افزار است. برای مطالعه قابلیت های کلیدی جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

powerarchiver فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2012 13.00.26 Final

puya بازدید : 75 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

puya بازدید : 81 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

NCH Express Zip Plus v1.12 ابزاری کاربردی و کم حجم برای مدیریت فایل های فشرده می باشد . با این برنامه قادر به اکسترک و مشاهده محتوای انواع فایل های فشرده از جمله rar, cab, tar, 7z, iso و … هستید . اکثر ویژگی های این برنامه مربوط به فرمت پرکاربرد ZIP می باشد که از جمله ی این قابلیت ها می توان به تقسیم فایل های ZIP بزرگ به بخش های کوچکتر ، مدیریت فایل های zip با امکان ویرایش ، فشرده سازی و به اشتراک گذاری ،‌ ایمیل کردن و … اشاره کرد .

 

NCH Express Zip Plus مديريت فايل هاي فشرده با NCH Express Zip Plus v1.12

puya بازدید : 54 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

My Drivers Professional Edition یک نرم افزار بسیار کم حجم و ساده برای گرفتن نسخه پشتیبان از تمام درایورهای نصب شده در کامپیوتر می باشد . اگر در پیدا کردن درایور های خود و نصب آن ها به مشکل بر می خورید این نرم افزار یک نرم افزار مفید برای شما خواهد بود فقط با دو کلیک ساده از درایورهای خود نسخه پشتیبان گرفته و پس از نصب مجدد ویندوز آن ها را استخراج کنید .هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت کنید.

 

My Drivers Professional Edition پشتيبان گيري از اطلاعات درايور هاي سيستم با My Drivers Professional Edition v5.01.3696

puya بازدید : 73 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

ExtractNow ابزاری کاربردی و مفید می باشد که می تواند انواع فایل های ZIP, RAR, ACE, ARJ, CAB, CHM, CPIO, DEB, DMG, HFS, ISO, LZH, LZMA, MSI, NSIS, RPM, UDF, WIM, XAR, Z, SIT و JAR را برای شما اکسترک نماید . کار با این برنامه بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که می توانید با کلیک راست برروی فایل موردنظر ، آن را اکسترک کنید که برای اکسترک کردن گزینه های مختلفی پیش رو دارید . پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، حذف فایل ها و یا بستن برنامه پس از استخراج ، استخراج فایل در دایرکتوری جاری ، به نام پوشه یا پوشه های مورد علاقه ، سازگاری کامل با دو فرمت محبوب ZIP و RAR و … از سایر ویژگی های این نرم افزار مفید می باشند .

 

ExtractNow استخراج سريع فايل هاي فشرده با ExtractNow 4.6.4.0

puya بازدید : 72 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

Hamster Free ZIP Archiver – ابزاری کاربردی و کاملا رایگان برای ساخت ، مدیریت و استخراج فایل های فشرده با فرمت های Rar ، Zip و ۷z می باشد . در محیطی ساده و زیبا قادر به مدیریت کامل فایل های فشرده ی خود هستید . بالاترین نهایت فشرده سازی برای انواع فایل های موسیقی ، فیلم ، عکس ، اسناد و … با این برنامه‌ی رایگان میسر می باشد که قابلیت های مختلف دیگری همچون پشتیبانی از کشیدن و رها کردن ، داشتن ۴۰ زبان مختلف ، قابلیت گرفتن بک آپ از سی دی و دی وی دی ، سازگاری با پردازنده های چند هسته ای و … نیز از سایر ویژگی های این برنامه مفید می باشند که در ادامه می توانید نسخه پرتابل آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Free ZIP Archiver مديريت فايل هاي فشرده با Hamster Free ZIP Archiver v2.0.0.24 (قابل حمل)

puya بازدید : 69 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

یکی از بهترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد. این نرم افزار با داشتن امکانات جامع و افزایش بهره وری نشان داده است که این برنامه یک نرم افزار طلایی در زمینه فشرده سازی فایل ها می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید با سرعت و امنیت بالا به فشرده سازی فایل ها و یا استخراج سازی آنها بپردازید که این کار به افزایش فضای سیستم شما کمک بسیاری می کند. همچنین در فرستاده شدن سریعتر ایمیل ها نیز مفید می باشد. از قابلیت های جدید این نسخه از برنامه می توان به فشرده سازی عکس ها تا ۲۵% آن هم بدون تغییر کیفیت عکس اشاره کرد.

 

Winzip قوی ترین نرم افزار فشرده سازی  WinZip Pro 16.0 Build 9686 (قابل حمل)

puya بازدید : 113 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

در حال حاضر فرمت ISO به یکی از بهترین فرمت های رایج برای اشتراک گذاری اطلاعات تبدیل شده است که برای ساخت این ایمیج از فایل های خود ، نرم افزار ۴Media ISO Studio می تواند انتخاب درستی باشد . فایل های خود را می توانید از هارد و یا به طور مستقیم از روی DVD/CD انتخاب کنید و با بالاترین سرعت ممکن آن ها را فشرده نمایید . با بخش ویرایشگر این برنامه ، می توانید فایل های ISO از قبل ساخته شده ی خود را ویرایش کنید این ویرایش شامل افزودن ، حذف ، تغییر نام ، استخراج و … فایل های مختلف می باشد . قدرت بالا در عین سادگی از ویژگی مهم این نرم افزار نوپا می باشد که به راحتی در ادامه ی مطلب از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

4Media ISO Studio ساخت ايميج هاي ISO توسط 4Media ISO Studio 1.0.9 Build 0305

puya بازدید : 69 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار Winmount قادر است فایل های فشرده با پسوند ZIP ،?z ،Rar را در یک درایو مجازی باز کند و شما می توانید بدون این که فضایی از هارد دیسک رایانه اشغال شود، به محتویات آن ها که ممکن است یک فیلم، بازی و یا نرم افزار باشد دسترسی پیدا کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. شما می توانید همانند یک درایو هارد دیسک وارد آن شده، به محتویات آن چیزی اضافه کرده، چیزی را حذف کنید و یا فایل های موجود در آن را اجرا کنید. کاربرد دیگر این برنامه در باز کردن تصاویر ساخته شده از CD ها و DVD  ها می باشد. توسط این برنامه تصاویر CUE, BIN, CCD, BWT, MDS, CDI, PDI B5T را در درایو مجازی باز کرده و به محتویات آنها دسترسی پیدا کنید. به جای اینکه فایل های فشرده را برای استفاده از حالت فشردگی خارج کنید می توانید با استفاده از این برنامه آنها را به صورت یک درایو USB یا یک CD-ROM مجازی مورد استفاده قرار دهید. با این برنامه حتی می توانید Image پشتیبان برنامه Norton Ghost را هم بخوانید تا بتوانید فایل خاصی را بدون برگرداندن کل اطلاعات بدست آورید.

 

Total Commander Ultima Prime مرور و مدیریت فایل های فشرده با WinMount 3.5.1018

puya بازدید : 48 یکشنبه 26 شهریور 1391 نظرات (1)

FILEminimizer Suite ترکیبی از عملکردهای نرم افزارهای FILEminimizer Office و FILEminimizer Pictures تحت یک واسط کاربری جدید ومنحصربفرد ومستقیم با قابلیت استفاده آسان می باشد. این نرم افزار فایلهای PowerPoint, Word, Excel و فایلهای تصاویر را تا میزان %۹۸ فشرده سازی می نماید تا بدین وسیله در میزان فضای مصرفی ذخیره سازی برروی هارد دیسک شما صرفه جویی گردد. این برنامه از یک واسط مستقیم پشتیبانی می نماید که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا حجم فایلهای اسناد اداری و نیز عکس های خود را بدون تغییر فرمت و کیفیت فایل اورجینال بهینه سازی نمایید. این برنامه با مایکروسافت آفیس یکپارچه می باشد و نیز با برنامه های ایمیل با پشتیبانی از Microsoft Outlook و کلاینت های Lotus Notesسازگاری داشته و می تواند فایلهای پیوست آفیس و تصاویر شما را بصورت مستقیم قبل از فرستادن بهینه سازی نماید. بااستفاده از این نرم افزار بسادگی می توانید از محدودیت های حجمی ارسال فایل توسط ایمیل عبور نمایید ونیز دیگر انبوهی از ایمیلها در جعبه نامه های شما انباشته نمی شوند. علاوه بر این، نرم افزار از ایمیل سرورهای Microsoft Exchange و Lotus Domino نیز پشتیبانی می نماید.

 

FILEminimizer Suite کاهش حجم فایل های آفیس و عکس ها توسط FILEminimizer Suite 7.0.0.235  x86 x64 (قابل حمل)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 1,401
  • بازدید سال : 52,242
  • بازدید کلی : 575,326
  • کدهای اختصاصی