loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 296 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

زمان زیادی تا شروع سال تحصیلی جدید نمانده است! اگر علاقه‌مند هستید با کمک تکنولوژی برنامه‌ریزی‌های درسیتان را آسان‌تر انجام دهید iStudiez Pro را از دست ندهید. این نرم‌افزار اختصصاً شما را در ذخیره‌سازی برنامه‌های کلاسیتان کمک می‌کند. برای مثال در دانشگاه بعد از انتخاب واحد می‌توانید نام همه‌ی کلاس‌ها و اساتید را در آن ذخیره نمایید، همینطور برنامه‌ی کلاس‌ها را در آن ذخیره نمایید و زمانی که استاد صحبت از امتحان کرد نیز در همین برنامه آن را در زیرمجموعه‌ی خود درس ذخیره نمایید. iStudiez کلاس‌ها و تکالیف شما را به شما یادآوری می‌کند، امتحان‌هایتان را در تقویمتان ذخیره می‌نماید و بعداً یادتان می‌اندازد که برای درس خواندن آماده شوید. در مجموع این برنامه یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود برای مدیریت برنامه‌های کلاسی در مدرسه و دانشگاه است که برای iOS عرضه شده است. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 4.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

istudiez برنامه ریزی و مدیریت کلاسهای درس با iStudiez Pro 1.6.3   آیفون و آیپد

puya بازدید : 69 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

iMacsoft_iPhone_to_PC_Transfer_2.5.1.1020_www.mihandownload.com.jpg
امروزه نرم افزار های فراوانی برای گوشی های پر طرفدار آیفون که از محصولات شکرت اپل است ارائه می شود. امروز در سایت میهن دانلود یک نرم افزار مفید و کاربردی برای ارتباط رایانه با آیفون برای شما عزیزان آماده کرده ایم. به وسیله این نرم افزار می توانید با بالاترین سرعت ممکن اطلاعات را از رایانه به آیفون و بلعکس در محیطی زیبا  و  به آسانی انتقال دهید. به وسیله این نرم افزار می توانید فایل های موسیقی ، فیلم ، عکس ، فایل pdf ، پیامک ، لیست مخاطبین و هر آنچه که در این دو دستگاه دارید را با نهایت سرعت و به صورت بهینه سازی شده تبادل نمایید. همچنین از جمله امکانات جالب توجه این نرم افزار ، امکان انتقال اطلاعات به صورت مستقیم به آرشیو iTunes است که می تواند از انجام هرگونه کار اضافه جلوگیری نماید. آخرین ورژن نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

puya بازدید : 85 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

iDialUDrive v2.0.jpg
من تماس میگیرم تو رانندگی کن! مفهوم نرم افزاری است که این اجازه را به صاحبان آیفون میدهد که در هنگام رانندگی تنها با لمس صفحه نمایش تماسی با عزیزان خود داشته باشند.اگر دوست دارید دیگر برای استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی جریمه ! نشوید این نرم افزار را از سایت بزرگ میهن دانلود دریافت نمایید


puya بازدید : 56 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

TalkingPics.jpg
TalkingPics یک نرم افزار برای ضبط با کیفیت صدا شما میباشد.اما یک تفاوت دارد و آن اینکه شما میتوانید برای صدای ضبط شده یک عکس اختصاص دهید.این نرم افزار در سایت های خارجی برای فروش قرار داده شده است.اما شما میتوانید این نرم افزار را بصورت رایگان دریافت نمایید .
دانلود در ادامه مطلب...
puya بازدید : 289 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

Speedtest.jpg
Speedtest نرم افزاری است که طرفداران آیفون میتوانند سرعت 3G خود را تست کنند.همچنین با این نرم افزار قادر خواهید بود تا از سرعت آپلود و دانلود خود نیز آگاه شوید.از ویژگی های قابل توجه این نرم افزار حجم کم و سرعت فوق العاده ان است.توجه کنید قابلیت 3G به زودی در کشورمان با اپراتور سوم فعال خواهد شد.
دانلود در ادامه مطلب...
puya بازدید : 77 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

برای آیفون و آیپد دانلود منیجرهای متفاوتی وجود دارند که به‌شما امکان می‌دهند محتوای مورد علاقه‌تان را بر روی گوشی دانلود کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار اپلیکیشن iDownloader است که در دو نسخه‌ی معمولی و Pro ارائه می‌شود. در این اپلیکیشن با استفاده از مرورگر تعبیه شده در خود برنامه به محل فایل مورد نظر رفته و سپس با ظاهر شدن گزینه‌ی دانلود، فایل مورد نظر به گوشی شما دانلود می‌شود و از داخل همین برنامه قابل پخش است. این برنامه خود دارای یک فایل منیجر نیز می‌باشد که توسط آن می‌توانید فایل‌های دانلود شده را با استفاده از کابل یا بی‌سیم به کامپیوتر انتقال دهید. این اپلیکیشن همچنین قابلیت رمزگزاری برای جلوگیری از دسترسی ناخواسته‌ی افراد را برای شما فراهم می‌کند.

 

idownloader pro مدیریت دانلود قدرتمند با iDownloader Pro 2.0.1   آیفون و آیپد

puya بازدید : 75 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. کار این نرم افزار شباهت زیادی به ابزار iMessage دارد با این تفاوت که از این نرم افزار می‌توان برای ارتباط با دوستانتان که آیفون ندارند هم استفاده کنید، چون این نرم افزار تقریباً روی همه‌ی سیستم‌عامل‌ها قابل نصب است. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد.

 

whatsapp messenger ارتباط اینترنتی آسان با دوستانتان توسط WhatsApp Messenger 2.8.4   آیفون و آیپد

puya بازدید : 95 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

علاقه‌مندان به ستاره‌شناسی و نجوم احتمالاً قبلاً با نرم‌افزار محبوب Star Walk آشنا شده‌اند. این نرم‌افزار که تابحال بارها مورد تقدیر گرفته است، آسمان و ستارگان را در دستان شما قرار می‌دهد! کافیست آیفون یا آیپد خود را به‌سمت قسمتی از آسمان که علاقه‌مند هستید بیشتر در موردش اطلاعات به‌دست بیاورید بگیرید و Star Walk همه‌ی ستاره‌ها، سیاره‌ها و حتی ماهواره‌های آن نقطه از فضا را به‌شما نشان می‌دهد، به‌همین راحتی با حرکت دادن آیفونتان بخش‌های مختلف آسمان را مشاهده می‌کنید و هرجا خواستید اطلاعات بیشتری کسب کنید کافیست ستاره‌ی مورد نظرتان را لمس کنید تا اطلاعات کامل آن به‌شما نشان داده شود. قابلیت جالب دیگر این اپلیکیشن Picture of The Day هست که در این حالت می‌توانید عکس‌های فوق‌العاده‌ای که از قسمت‌های گوناگون فضا گرفته شده است را هر روز در آیفون / آیپد خود داشته باشید. در ورژن ۶ این اپلیکیشن افکت‌های زیاد‌تری به برنامه اضافه شده است و اطلاعات همه‌ی ستارگان و سیاره‌ها از نو نوشته شده است.

 

star walk بهترین ابزار ستاره‌شناسی در دستان شما با Star Walk 6.0   آیفون و آیپد

puya بازدید : 73 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

مطمئناً Longman Dictionary of Convemporary Enligsh یا به‌اختصار LDOCE یکی از بهترین دیکشنری‌های انگلیسی – انگلیسی حال حاضر iOS است. این دیکشنری که در مقایسه با باقی دیکشنری‌های از امتیاز بالاتری برخوردار است شامل ۲۳۰۰۰۰ کلمه، عبارت و معنا است که به ادعای سازنده‌ی آن از تمام دیکشنری‌های دیگر بیشتر است. همچنین در این دیکشنری ۱۶۵۰۰۰ مثال ساده و قابل فهم برای درک بهتر معانی گنجانده شده است. از دیگر نقاط قوت این دیکشنری می‌توان به تلفظ صوتی ۸۶۰۰۰ از کلمه‌ها به دو لهجه‌ی امریکاتی و بریتانیایی اشاره کرد. همچنین تعداد زیاد دیگری تلفظ صوتی نیز وجود دارد که با دسترسی به اینترنت می‌توانید از آن‌ها استفاده ببرید. طبق گفته‌ی سازنده، دیکشنری لانگمن کامل‌ترین دیکشنری موجود برای موبایل و تبلت است.

 

longman dictionary دیکشنری قدرتمند Longman Dictionary of Contemporary English   آیفون و آیپد

puya بازدید : 296 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

اپلیکیشن iMovie یکی از چندین اپلیکیشنی بود که اپل چند وقت پیش تصمیم گرفت آن‌ها را از مک به iOS بیاورد. این اپلیکیشن که قبل از این در مک بسیار پرطرفدار بود و به راحتی‌اش در ساخت فیلم‌ها معروف بود با تغییراتی وارد دنیای آیفون و آیپد شد تا بتواند همان تجربه‌ی همیشگی، یعنی ایجاد یک فیلم حرفه‌ای بدون نیاز به دانش ساخت فیلم حرفه‌ای را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در iMovie قالب‌های آماده‌ی زیادی وجود دارند که در خیلی از آن‌ها شما فقط کافیست فیلم‌ها را در کنار یکدیگر بگذارید و باقی ماجرا را به این برنامه بسپارید تا با گذاشتن افکت‌های حرفه‌ای روی فیلم‌های شما، کارتان را جذاب و دلنواز کند. ولی در کنار این قالب‌های آماده شما این قابلیت را دارید که خودتان فیلم‌ها را در کنار هم بگذارید و هرجا نیاز داشتید افکت‌ها و نوشته‌های مورد نظرتان را اضافه کنید و در نهایت نیز فیلم را با کیفیت HD ذخیره نمایید. لطفاً دقت داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی آیفون ۴ و بالاتر، آیپاد تاچ ۴ و آیپد ۲ و بالاتر قابل نصب است.

 

 

imovie ios ساخت حرفه‌ای و آسان فیلم با iMovie 1.3.1   آیفون و آیپد

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 1,461
  • بازدید سال : 52,302
  • بازدید کلی : 575,386
  • کدهای اختصاصی