loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 112 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به رویاهایتان بروید ، حتی اگر بیدار هستید !
Lucid dream live wallpaper  یک وال پیپر زیبا و البته رویایی است که با قرار دادن آن به عنوان پشت زمینه صفحه خانگی اندروید خود می توانید از تصاویر چشم نوازش لذت ببرید . از میان ۲۲ بک گراند متفاوت این وال پیپر می توان به صفحه شکسته ، لیوان ترک خرده و فلز های پاره پاره اشاره نمود که هر یک دارای زیبایی خاصی می باشند .

puya بازدید : 66 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (1)

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Andy GO LauncherEX Theme همانطور که از نامش پیداست پوسته ای اختصاصی برای نرم افزار GO LauncherEX می باشد . این تم دارای بیش از ۵۰ آیکون اختصاصی برای اپلیکیشن های مختلف ، وال پیپر های مختلف و برخی توابع منحصر به فرد می باشد که پس از نصب آن می توانید بهره مند شوید .

puya بازدید : 75 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر – نرم افزار Apex Launcher ( ورژن ۱٫۲٫۰ و بالاتر )

Pure HD یک تم بسیار زیبا می باشد که برای نرم افزار Apex Launcher طراحی شده است . از ویژگی های این تم می توان به آیکون های اختصاصی فول اچ دی و همچنین ۱۴ وال پیپر بسیار زیبا اشاره نمود که پس از نصب پوسته می توانید از آنها استفاده کنید .

پس از نصب تم با رفتن به مسیر زیر آن را انتخاب کنید :

Apex settings > Theme settings > Pure HD > Apply.


puya بازدید : 113 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Backgrounds HD نام برنامه بسیار جالبی است که با استفاده از آن می توانید از وال پیپر های اچ دی بسیار زیبایی که توسط OGO جمع آوری شده است برای متحول کردن صفحه نمایش اندروید تان بهره بجویید . سواحل زیبای مالدیو ، رشته کوه های هیمالایا ، آفریقا ، لندن ، پاریس و بسیاری از مکان های دیدنی دیگر انتظار دعوت شدن به خانه اندروید شما را می کشند .

puya بازدید : 64 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Bunny Forest یک وال پیپر انیمیشنی اینتراکتیو بسیار زیبا می باشد که آماده است با قرار گیری بر روی صفحه خانگی اندروید شما ، آن را به طور کامل دگرگون سازد . منظره های غروب زیبا ، برگ ریزان خزان و باران شبانه از جمله جلوه های زیبایی است که با دیدن آنها بر روی اسمارت فون خود می توانید حال درونی تان را نیز متحول کنید .


puya بازدید : 55 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Machinarium پوسته زیبا و جذاب با طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فرد  می باشد که برای نرم افزار GO Launcher طراحی شده است . این تم که دارای ۲۵ آیکون اختصاصی ، وال پیپر و ظاهر اپ دراور مخصوص است را می توانید هم اکنون از اندرویدها دانلود کنید .


puya بازدید : 59 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

ZAlso پوسته بسیار زیبایی است که به صورت اختصاصی برای نرم افزار GO Launcher EX طراحی شده است و با نصب آن می توانید شاهد یک محیط کاربری زیبا با آیکون ها و وال پیپرهای تغییر یافته باشید . هم اکنون این پوسته را دریافت کرده و روحی تازه در کالبد اسمارت فون خود بدمید .




puya بازدید : 65 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید آرامش زیبای اقیانوس و سخره های مرجانی رنگارنگ آن که پر است از زندگی را مشاهده کنید ؟
Ocean Aquarium 3D: Turtle Isle یک وال پیپر لایو جذاب بری اندروید می باشد که با بهره گیری از گرافیک سه بعدی بسیار زیبای خود می تواند گوشی و تبلت اندروید شما را به اقیانوسی بی پایان تبدیل کرده و شما را از لذت دیدن آنها کیفور کند !
این وال پیپر دارای آپشن های بسیار زیادی می باشد که پس از نصب می توانید از آنها برای سفارشی کردن محیط بهره بجویید .

puya بازدید : 54 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Nexus7 jellybean LiveWallpaper همانطور که از نامش نیز پیداست امکان استفاده از وال پیپر لایو پیش فرض اندروید جیلی بیلی را برای شما فراهم می آورد . در این وال پیپر شاهد حرکت نورها و ادغام آنها با یکدیگر که باعث خلق جلوه های بسیار زیبایی می شوند خواهید بود .

برای استفاده از این کاغذدیواری کافیست پس از نصب به مسیر Home -> Menu -> Wallpapers -> Live Wallpapers رفته و آن را انتخاب کنید .

puya بازدید : 61 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Zipper Lock Screen نام برنامه ای جالب می باشد که با استفاده از آن می توانید قفل اندرویدهای خود را از حالت خشک معمولی به زیپ های چرمی بسیار جذاب تبدیل کنید . این اپلیکیشن شامل ۷ پوسته از سه نوع زیپ مختلف می باشد که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و جایگزین قفل پیش فرض خود نمایید .

توجه داشته باشید برای استفاده از قفل های این برنامه می بایست در بخش تنظیمات امنیتی گزینه None را برای Screen Lock انتخاب کنید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 1,435
  • بازدید سال : 52,276
  • بازدید کلی : 575,360
  • کدهای اختصاصی