loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 73 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

TarasovMobile Magic Brush با ابزار گوناگون و حرفه ای شما را قادر به خلق  طراحی های زیبایی می کند، حتی اگر در نقاشی و طراحی تازه وارد باشید. با استفاده از این برنامه می توانید دوستان خود را شگفت زده کنید و در کمترین زمان زیباترین نقاشی ها را خلق کرده و آنها را ذخیره نمایید . این نرم افزار برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش های ۳ و ۵ طراحی شده است .

 

magicmobile طراحی حرفه ای در موبایل با استفاده از TarasovMobile Magic Brush v 1.0

puya بازدید : 79 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

امروزه مسنجر ها یکی از مهترین و پر بازدید ترین ترم افزار های دنیا هستند و یکی از قدیمی ترین و بهترین انها MSN Windows Live Messenger . می باشد. دانلودها این نرم افزار را برای دانلود شما کاریران مهیا ساخته است. این نرم افزار بر روی ویرایش پنجم از سری گوشی های ورژن ۶۰ سیمبیان نوکیا قابل نصب می باشد.

 

msn دانلود مسنجر MSN Windows Live Messenger v6.50 برای گوشی های نوکیا سری 60 v5

puya بازدید : 78 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار جدید Smartphoneware Best CallRecorder v1.06 ، نرم افزار قدرتمندی است که با آن شما می توانید مکالمات گوشی موبایل خود را به صورت نامحدود و بدون صدای بدق ضبط کرده و با دو فرمت بر روی گوشی خود ذخیره کنید.این نرم افزار را می توانید بر روی گوشی های سری ۶۰ ورژن ٣ و ۵ نوکیا نصب نموده و استفاده نمایید.

 

Smartphoneware Best CallRecorder v1.06 ضبط حرفه اي و نامحدود مكالمات با Smartphoneware Best CallRecorder v1.06

puya بازدید : 59 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

NetQin Mobile Security برنامه ای محافظتی است که پس از نصب در گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ کار محافظت در برابر انواع ویروس ها ،‌ جاسوس افزارها و تروجان ها را برعهده می گیرد . از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت بلوک کردن ابزارهای مخرب و مشکوک ، اسکن برنامه ها و همچنین فایل های دانلود شده ، حفاظت از حریم شخصی کاربران ،مانیتور ترافیک استفاده از داده ها و … اشاره کرد که با توجه به فراگیر شدن ویروس ها و سایر ابزارهای مخرب ، نصب یک برنامه ی مطمئن برروی گوشی موبایل ضروری شده است .

 

Mobile Security محافظت از گوشی با NetQin Mobile Security 5.0   نوكيا S60v5 و سيمبيان 3

puya بازدید : 63 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

Screen Capture نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای گوشی های دارای سیستم عامل نوکیا ۳^ و سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که به وسیله آن می توانید از صفحه نمایش گوشی موبایل تان عکس گرفته و آن را با فرمت و کیفیت های مختلف ذخیره نمایید.

 

Screen Capture s60 عکس گرفتن از صفحه موبایل با Screen Capture 2.0   نوکیا 3^ و S60v5

puya بازدید : 79 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

Mobile Info نرم افزاری کاربردی برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که به وسیله آن می توانید به اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل تان دست پیدا کنید. امیدواریم استفاده کافی را ببرید.

 

Mobile Info نمایش مشخصات کامل موبایل با Mobile Info 0.2.0 سری 60 ورژن 5

puya بازدید : 61 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

این بار از سایت دانلودها ، مجموعه آنتی ویروس های موبایل برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون را در اختیار شما  عزیزان قرار داده ایم.با استفاده از این آنتی ویروس های قدرتمند می توانید امنیت گوشی های موبایل خود را تضمین کنید.این مجموعه هم اکنون از سایت دانلودها آماده دریافت می باشد.

 

AntiVirus for Nokia Mobile & Sony Ericsson مجموعه آنتي ويروس هاي موبايل براي گوشي هاي نوكيا و سوني اريكسون

puya بازدید : 63 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

CareMe BlockMe یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید برای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ می باشد که به وسیله آن می تواند جلوی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته را گرفته و آن ها را مسدود نمایید. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت بزرگ دانلودها دریافت نمایید.

 

CareMe BlockMe مسدود کردن تماس و پیامک ها با CareMe BlockMe 2.0.1

puya بازدید : 54 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری کاربردی مخصوص گوشی های سیمبیان برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .  نام این نرم افزار FreeiSMS AllInOne M15 v1.16  بوده که قابل نصب بر روی گوشی های سیمبیان سری ۳ مانند : N95 ، N96 ، N86  و … و گوشی های سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : N97 ، ۵۸۰۰ ، X6 و … و نوکیا سری ^۳ مانند : N8 ، C7 ،  E7 ، C6-01 و … می باشد . شما با کمک این نرم افزار قادر به مدیریت پیامک های خود خواهید بود . از ویژگی های این نرم افزار می توان به : داشتن ظاهری شبیه به گوشی های آیفون ، بک اپ و بازگردانی پیامک  ، ارسال پیامک فلش ، زمانبندی کردن پیامکها ، داشتن شکلکهای زیبا و… اشاره کرد . این نرم افزار را هم اکنون از سایت دانلود ها می توانید دریافت نمایید .

 

FreeiSMS AllInOne M15 v1.16 مدیریت SMS در گوشی های سیمبیان با FreeiSMS AllInOne M15 v1.16

puya بازدید : 83 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

این بار نرم افزاری کاربردی مخصوص نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ مانند : N97 ، ۵۸۰۰ ، X6 و … و نوکیا سری ^۳ مانند : N8 ، C7 ،  E7 ، C6-01 و … برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار کاربردی Nimbuzz v3.2.2 می باشد . شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا به حساب کاربری خود در سرویس های Skype, MSN, Google Talk, AIM, Yahoo, Jabber,Windows Live ,Facebook.,Twitter و … متصل شوید و با دوستان خود به گفت و گو بپردازید و یا از اتاق های گفت و گو Nimbuzz استفاده کنید و دوستانی جدیدی بیابید . از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به ؛ امکان چت صوتی و متنی ، امکان ایجاد چت روم ، و … اشاره کرد . این نرم افزار ساین شده بوده و دیگر برای نصب به مشکل ساین کردن بر نخواهید خورد .  این نرم افزار کاربردی را هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Nimbuzz v3.2.2 نسخه جدید مسنجر Nimbuzz v3.2.2 برای سیمبیان سری 60 ورژن 5 و سری ^3

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 153
  • بازدید ماه : 1,458
  • بازدید سال : 52,299
  • بازدید کلی : 575,383
  • کدهای اختصاصی