loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 75 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی جذاب و بسیار سرگرم کننده Farm Girl at the Nile را برای شما عزیزان در وب سایت دانلودها قرار داداه ایم. شما در این بازی نقش دختری را بر عهده دارید که مزرعه ای را مدیریت می کند. شما ابتدا یک مزرعه کوچک و حیوانات اندکی دارد. باید به مرور زمان و با پیشرفت در کارتان مزرعه را گسترش دهید و محصولات متنوع پرروش دهید. این بازی دارای گرافیک بسیار جذابی بوده و دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. بازی Farm Girl at the Nile را در ادامه از وب سایت دانلودها با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

Farm Girl at the Nile دانلود بازی Farm Girl at the Nile برای PC

puya بازدید : 101 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Garfield یکی از بازی های جذاب و خاطره انگیز بسیاری از کاربران می باشد. شما نیز حتما اسم گارفیلد را شنیده اید. گربه ای بازیگوش که اتفاقات جالبی را رقم می زند. گارفیلد در این بازی باید ماموریت هایی را که در خانه به عهده وی می باشد را با موفقیت انجام داده و امتیاز کسب نماید. این بازی در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است ولی به دلیل جذابیت این بازی، آن را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم این بازی مورد قبول تان واقع شود.

 

| دانلود با لینک مسقیم در یک فایل فشرده ۵۳۰ مگابایتی |

 

Garfield 2004 دانلود بازی Garfield 2004 برای PC

puya بازدید : 72 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

Fruits Inc Final – بروک از مادربزرگ خود یک باغ میوه به ارث برده است که برای این مزارع برنامه های بزرگی دارد . شما می بایست به او کمک کنید تا رویای تبدیل شدن به یک امپراتوری فروش میوه و محصولات مزارع مادربزرگش را تحقق ببخشد . پس در این سفر بزرگ با بروک همراه شوید ! و با کار و کسب کردن امتیاز حوضه ی فعالیت و فروش خود را گسترش دهید تا به موفقیت های بزرگتر دست یابید . در ادامه می توانید این بازی زیبا را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Fruits Inc بازي قابل حمل مديريت مزارع میوه Fruits Inc Final

puya بازدید : 118 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

GooseGogs یکی از بهترین بازی های کامپیوتری که منتشر شده است.این بازی توسط کمپانی  Crimson Cow حمایت یافته و منتشر شده است. یک بازی جذاب و زیبا و البته سرگرم کننده که کاربر را وادار می سازد تا نقش اول بازی را برای رسیدن به هدفش یاری کند. موانع متعددی که در سر راه قرار دارند باعث می شوند دائما GooseGoss به چاله ها سقوط کند و اینجاست که کاربر باید با سرعت عمل آن ها را از موانع عبور دهد. هشت مدل از انواع شکلک ها در بازی قرار داده شده اند که کاربر در ۶۰ مرحله موجود در بازی با آن ها سروکار خواهد داشت.کیفیت مناسب گرافیکی که تقریبا سیاه و سفید هم هست ، دوبعدی بودن بازی ، موزیک های جالبی که در طول انجام بازی اجرا می شوند ، مناسب بودن برای سنین مختلف ،‌ عدم نیاز به آموزش خاص و چندین و چندین خاصیت دیگر که این بازی جذاب با خود به همراه می آورد همه می توانند دلایل خوبی باشند تا شما کاربران عزیز GooseGogs را دانلود نموده و برای ساعت ها سرگرم شوید.امید است با دریافت این بازی زیبا از سایت دانلودها لذت کافی را برده باشید.

 

GooGOOO دانلود بازی GooseGogs براي PC


puya بازدید : 62 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

The Joy of Farming عنوان یک یک بازی مدیریتی و سرگرم کننده می باشد که در این بازی شما می بایست به پرورش انواع هویج ، سیب زمینی، گوجه فرنگی و سایر سبزیجات بپردازید و آن ها را برای عرضه به مشتریان آماده کنید . بازی دارای ۶۵ مرحله ی جذاب می باشد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . در ادامه می توانید نسخه قابل حمل (بدون نیاز به نصب) این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

The Joy of Farming بازي پرتابل مديريت مزارع كشاورزي The Joy of Farming Final

puya بازدید : 83 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۰ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

 

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.0

puya بازدید : 56 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی های کم حجم و در اصلاح فانتزی با داشتن یک سبک متفاوت و ساده ، برای همه سنین مناسب و سرگرم کننده هستند که معمولا برای اجرای آن ها به سخت افزاری نه چندان قدرتمند نیاز دارید . برای شما عزیزان بازی کم حجم و کارتونی Pet Rush: Arround the World را آماده‌ی دریافت کرده ایم که در این بازی شما می بایست فروشگاه محصولات حیوانات خانگی خود را ادره و گسترش دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . این بازی با داشتن سبکی متفاوت و هچنین گرافیک فانتزی ، برروی همه رایانه‌ها قابل اجرا می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Pet Rush بازي كم حجم و زيباي Pet Rush: Arround the World Final

puya بازدید : 59 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

Arizona Rose and the Pirates Riddles عنوان یکی دیگر از بازی های پرتعداد Hidden Object می باشد . در حالی که شخصیت اصلی داستان یعنی آریزونا رز برای خرید عتیقه های قدیمی و عجیب به یکی از مغازه های عتیقه فروشی رفته بود ، به طور اتفاقی یک نقشه ی قدیمی را پیدا می کند که محل گنجینه های از دست رفته Blackbeard است . اما این نقشه نیاز به رمزگشایی دارد که برای این کار رز به شما نیاز دارد ! پس با او همراه شوید تا راز این نقشه را دریابید .

 

Arizona Rose and the Pirates Riddles دانلود بازي فكري Arizona Rose and the Pirates Riddles

puya بازدید : 73 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

Tiger Eye The Sacrifice (چشم ببر ، فداکاری) یک بازی شی مخفی و جدید برای PC می باشد که توسط شرکت نام آشنای bigfishgames منتشر شده است . در این بازی شما و عشقتان ، Hari از دست دشمنان از چین فرار کرده اید و به خانه تان در کالیفرنیا رفته است . ولی دشمنان از آن چیزی که فکر می کنید به شما نزدیک ترند ! پس می بایست زندگی بهترین عزیزتان را نجات دهید ، زندگی او به شما بستگی دارد . امیدواریم از این بازی فکری نهایت لذت و بهره را ببرید .

 

Tiger Eye The Sacrifice بازي يافتن اشياي مخفي Tiger Eye The Sacrifice

 

puya بازدید : 99 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

Twisted Lands 3: Origin عنوان یک بازی HOG می باشد که به تازیگی منتشر شده است . داستان بازی در مورد جزیره ای به نام Tormente می باشد که شما در نقش کارآگاهی باهوش بازی خواهید کرد که همیشه با اعتماد به عقل خود ، معماهای بزرگی را کشف می کند . او برای یافتن زنی جوان به این جزیره سفر می کند که با موجودات عجیبی مواجه می شود که در نهایت می بایست جان خود و زن را نجاد دهید . برای دریافت رایگان نسخه FINAL این بازی به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

Twisted Lands 3 بازي يافتن اشياي مخفي با نام Twisted Lands 3: Origin

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 1,456
  • بازدید سال : 52,297
  • بازدید کلی : 575,381
  • کدهای اختصاصی