loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 91 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Labyrinth یک بازی کلاسیک اندروید می باشد که در آن شما می بایست با بهره گیری از شتابسنج گوشی خود ، کنترل گوی را در دست گرفته و با تکان دادنش از کنار گودال هایی که هر آن احتمال افتادن به درون آنها وجود دارد به مقصد تعیین شده برسید . این بازی دارای بیش از ۱۰۰۰ مرحله مختلف می باشد که می تواند ساعت ها و روزها شما را به خود سرگرم سازد .

 

puya بازدید : 67 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با بیش از ۶۰۰۰۰۰۰ بار دانلود برای iOS ، اکنون بازی Dark Nebula – Episode One برای کاربران اندروید عرضه شد . در این بازی زیبا می بایست با تکان دادن گوشی خود ، کاراکتر مورد نظر را در پیچ و خم های موجود تکان دهید . مراحل هیجان انگیزی که شما را به مکان های خطرناک و دلهره آور خواهند برد قطعا بر جذابیت های این بازی می افزاید . با افزایش مهارت و کسب رتبه های بالا ، خود را بالاترین درجه انجام دهندگان این بازی برسانید .

puya بازدید : 254 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

NFL Kicker 13 v1.1.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر برای رسیدن به بالاترین درجات NFL آماده اید ، هم اکنون کار خود را شروع کنید !

NFL Kicker بازی شماره یک فوتبال آمریکایی برای گوشی ها موبایل می باشد که تا کنون سطراحی شده است . کافیست تیم خود را انتخاب کرده و برای شرکت در مسابقات حرفه ای و دشوار آماده شوید . در این بازی که از گرافیکی خارق العاده بهره می برد تمامی ۳۲ تیم رسمی این رشته ورزشی حضور داشته و می توانید خود را غرق در گیم پلی آن کنید . تمامی بازیکنان با جزئیات دقیق طراحی شده اند به گونه ای که شما را به شگفتی خواهند انداخت .



 

puya بازدید : 68 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید خود را به یک نینجا Beat-jitsu تبدیل کنید ؟
در بازی بسیار زیبا می بایست نقش یک رزمی کار را بر عهده گرفته و برای رسیدن به استاد خود موانع را از پیش روی بردارید . بپرید ، این سو و آنسو رفته تک تک دشمنان را از بین ببرید .

puya بازدید : 60 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Beach Buggy Blitz بازی زیبایی است که شما را به مسابقات ماجراجویانه می برد و شاهکاری است جدید از سازندگان بازی معروف Riptide GP که اکنون آماده خلق اثر بیاد ماندنی دیگری هستند .
در این بازی جذاب می بایست با گذر از مسیر های خطرناک و پر تله که دارای مناظر مختلفی از قبیل مجسمه های باستانی ، غروب آفتاب ، غار های مخفی ، معبد های گم شده و … به مسابقه با حریفان خود که هر یک از آنها دارای قدرت هایی خاص می باشند بپردازید . مایل ها و مایل ها به رانندگی در فضایی بپردازید که هر قسمت آن جدید به نظر خواهد رسید .
از جمله ویژگی های این بازی بهینه شدن آن برای پردازنده های Tegra3 می باشد که گرافیکی زیباتر را برای دارندگان این نوع GPU به ارمغان می آورد .

puya بازدید : 70 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

The Whip Sound Appبرنامه بسیار جالبی است که به شما کمک می کند با حرکت دادن گوشی خود صدای شلاق زدن را ایجاد کنید . حتما تا کنون فیلم های زیادی دیده اید که فردی با در دست داشتن شلاق و زدن به این و آن صداهایی پخش می شود ؛ حال شما با داشتن این نرم افزار جالب می توانید چنین حرکاتی را بدون زدن ضربه های واقعی شبیه سازی کنید و تازیانه بر دوستان و آشنایان بزنید !

puya بازدید : 70 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با چرخاندن گوشی خود ، شعله را زنده نگاه داشته و طناب را بسوزانید !
Burn the Rope+ یکی از محبوب ترین بازی های اندروید می باشد که با گیم پلی منحصر به فردی که دارد قادر است شما را برای ساعت ها سرگرم سازد . این بازی ک۹ه توسط تیم youThumpies طراحی شده است دارای مراحل بسیار می باشد و شما در هر مرحله می بایست تلاش کنید طناب های بیشتری را بسوزانید تا امتیاز بیشتری کسب نمایید .
گرافیک بسیار زیبا ، افکت های جذاب ، یادگیری آسان اما نیاز به تلاش برای حرفه ای شدن از جمله ویژگی های این بازی به شمار می آید .


puya بازدید : 65 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Briker 2 بازی بسیار چالش برانگیزی است که طراحی شده تا تمامی افرادی که به ریاضی علاقه مندند و از آن لذت می برند را سرگرم سازد . هدف در این بازی سرپا ماندن بر روی ظرف طلایی به منظور رفتن به مرحله بعدی می باشد . برای تکان دادن آجر ها می توانید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه این کار را انجام دهید اما قبل از شروع تمامی جوانب را در نظر بگیرید .


puya بازدید : 54 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی رویاهای شما !
یکی از ۱۰ بازی برتر سال اندروید ؛ بازی زیبایی که توانسته است با ارایه گیم پلی جدید و مهیج ، به جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند .
بازی انتخاب شده توسط ویرایشگران گوگل پلی و بهترین بازی دسته آرکید و اکشن .
تمامی موارد ذکر شده از جمله عناوین بازی Sleepy Jack می باشد که هم اکنون با صدها هزار بار دانلود و نصب توانسته است خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندروید معرفی کند .

به جک خواب آلود کمک کنید تا پرواز کرده و با موفقیت از گذرگاه رویا ها عبور کند . این بازی در ۴۰ مرحله مختلف با ۱۰ ساعت گیم پلی در یک محیط ۳ بعدی آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد .


puya بازدید : 93 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر برای رهبری یک گروه موسیقی کاملا متفاوت آماده هستید اپلیکیشن Jelly Band را دانلود نمایید .
در این برنامه می بایست با بهره گیری از هنرمندان عجیب و غریب گروه خود آهنگ ها و حتی ترانه های گوش نواز بسازید . هر برنامه ساخت موسیقی که تاکنون نصب نموده اید را فراموش کنید چرا که Jelly Band نه تنها از تمامی آنها بهتر و جذاب تر می باشد بلکه با کاراکتر های بامزه ای که اقدام به نواختن موسیقی می کنند خنده نیز بر لبانتان خواهد نشست .


تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 1,450
  • بازدید سال : 52,291
  • بازدید کلی : 575,375
  • کدهای اختصاصی