loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 72 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Wondershare Video Converter Ultimate نام آشنایی در دنیای نرم افزارهای مبدل فایل های مالتی مدیا (صوتی و ویدیویی) می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

video converter ultimate مبدل قدرتمند مالتی مدیا Wondershare Video Converter Ultimate 6.0.0.18

puya بازدید : 474 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Xilisoft Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی  band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود. برای مشاهده فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

Xilisoft Audio Converter مبدل قدرتمند صوتی Xilisoft Audio Converter 6.4.0 Build 20120801

puya بازدید : 81 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Boilsoft Video Joiner نرم افزاری قدرتمند و کامل برای متصل کردن انواع فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. با این نرم افزار میتوان بسیار ساده و سریع چندین تکه فیلم ویدیویی را به یک فایل واحد واحد ویدیوی تبدیل کرد. فرمت های نظیر AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV و… توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. این نرم افزار هنگام انجام فرایند مربوطه میتواند ویدیو را مجددا encode کند یا اینکه به صورت استریم و زنده تبدیل را برای کاربر انجام دهد. در حال استریم و زنده دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای متصل شدن چند فایل ویدیوی نخواهید بود و اتصال فایل ها بسیار سریع انجام خواهد شد. البته این قابلیت زمانی امکان پذیر است که فرمت فایل هایی که میخواهید به هم متصل نمایید یک نوع باشد. در غیر این صورت بایستی از از روش encode شدن فایل ها را به هم متصل نمایید. 

 

boilsoft video joiner متصل کردن فایل های ویدیوی Boilsoft Video Joiner 6.57.13

puya بازدید : 76 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Boilsoft Video Splitter نرم افزاری قدرتمند است که ضمن توانایی در جدا کردن قطعات یک فیلم و تبدیل آن به چند قسمت میتواند بدون جدا کردن قطعات یک فیلم قسمت های مورد نیاز کاربر را حذف نماید. به طور خلاصه این نرم افزار ضمن توانایی splitter دارای امکان trim و cut نیز می باشد. نرم افزار از فرمت هایی مانند AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV و… پشتیبانی میکند. نرم افزار دارای پلیر داخلی می باشد و میتواند با پیش نمایش ویدیو مربوطه به کاربر کمک کند تا به راحتی نسبت به شناسایی محل های برش و مورد نظرش اقدام کند و دستور برش و جدا سازی را ارائه دهد. این نرم افزار هنگام انجام فرایند مربوطه میتواند ویدیو را مجددا encode کند یا اینکه به صورت استریم و زنده تبدیل را برای کاربر انجام دهد. در حال استریم و زنده دیگر نیازی به صرف زمان های طولانی برای متصل شدن چند فایل ویدیوی نخواهید بود و اتصال فایل ها بسیار سریع انجام خواهد شد. البته این قابلیت زمانی امکان پذیر است که فرمت فایل هایی که میخواهید به هم متصل نمایید یک نوع باشد. در غیر این صورت بایستی از از روش encode شدن فایل ها را به هم متصل نمایید. 

 

boilsoft video splitter بریدن و جدا کردن فیلم ها Boilsoft Video Splitter 6.34.11

puya بازدید : 67 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Any Video Converter Pro نرم افزاری مخصوص تبدیل فرمت فرمت هایی ویدیوی نظیر MOV, M2TS, OGM, RMVB, RM, WMV, QT, FLV, MOD, TS, TP, DVR-MS, Divx به فرمت های ویدیوی معمول نظیر AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, 3GP و فرمت های مخصوص دستگاه های مالتی مدیا قابل حمل نظیر iPod, iPad, iPhone, PSP و گوشی های موبایل می باشد. این نرم افزار فرمت های ویدیوهای AVCHD  که HD می باشند برای تبدیل به فرمت های ویدیویی ساده تر پشتیبانی میکند و ضمن این قابلیت ها میتواند صدای فیلم ها را استخراج و با فرمت های صوتی ذخیره کند. قابلیت ویرایش جزئی فایل هایی ویدیوی نظیر بریدن قسمت های دلخواه ، چسباندن و جدا کردن فیلم ها و قرار دادن زیرنویس در خروجی فیلم نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را روی دی وی دی رایت نماید و برای انها منوهای زیبا طراحی کند. دانلود از یوتیوب و تبدیل فرمت ویدیوهای HTML5 نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. 

 

any video converter pro تبدیل فرمت ویدیوها Any Video Converter Pro 3.5.1

puya بازدید : 66 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

حتما شما هم عکس های انیمیشن مانند و متحرکی که چندی است در دنیای وب طرفداران زیادی پیدا کرده است را دیده اید و این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه ویدیوها را به این عکس های متحرک تبدیل کنید و شاید به فکر این بوده اید که با تهیه شات های پشت هم از یک ویدیو چنین عکس های متحرکی را بسازید. دانلودها در این مطلب نرم افزاری ویژه برای اینکار را آماده کرده است.

Aoao Video to GIF Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل ویدیو به عکس های متحرک و GIF می باشد. این نرم افزار از ویدیوهای با فرمت  AVI, MPEG, MP4, MKV, WMV, MOV, 3GP و… پشتیبانی میکند تا به راحتی آنها را به عکس های متحرک GIF و یا JPG, BMP, TGA, TIFF, PNG تبدیل کنید. این نرم افزار بسیار کارآمد است و نیازی به تبدیل چندین صحنه و چسباندن انها به یکدیگر و در نهایت ایجاد یک عکس متحرک نیست. بلکه این نرم افزار با گرفتن دوره زمانی معین از شما ، آن قسمت از ویدیو را به یک عکس متحرک تبدیل میکند. در هنگام تبدیل امکاناتی نظیر تغییر سایز عکس و همچنین کنترل تعداد فریم ها و حجم عکس نیز در دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود.

 

Aoao Video to GIF Converter تبدیل ویدیو به انیمیشن های متحرک Aoao Video to GIF Converter 3.2

puya بازدید : 70 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد.  میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست.

قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…

 

any video converter ultimate تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1

puya بازدید : 73 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Xilisoft 3D Video Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند. 

لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. Xilisoft 3D Video Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید.

 

 

xilisoft 3d video converter تبدیل فیلم 3D به دوبعدی و برعکس با Xilisoft 3D Video Converter 1.1.0.20120720

puya بازدید : 77 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

AVS Audio Converter نرم افزار کاربردی می باشد که به شما این امکان را میدهد تا به تبدیل و اعمال ویرایشات مختلف بر روی فایل های صوتی پرداخته و حتی به ساخت رینگتون هم بپردازید. می توانید فایل های صوتی با فرمت های چون MP3, FLAC, OGG, AAC, M4A, M4B, M4R, AMR, WMA, VOX را با استفاده از این نرم افزار به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم افزار از تبدیل به صورت دسته جمعی نیز پشتیبانی می کند. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از تصویر، تبدیل هر نوع فایل صوتی به حجمی برابر با ۴ مگابایت، ساخت رینگتون برای گوشی های آیفون و … اشاره کرد. همچنین ابزار ویرایش فایل های صوتی این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای بریدن و اضافه کرن قسمتی از آهنگ، حذف قسمتی از فایل صوتی، اضافه کردن افکت های جالب به فایل صوتی و … می باشند.

 

AVS Audio Converter تبدیل آسان فایل های صوتی با AVS Audio Converter 7.0.3.499

puya بازدید : 75 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

Acoolsoft PPT to Video Pro نرم افزاری کاربردی و قدرتمند برای ویندوز می باشد که توسط آن می توانید اسلایدهای پاورپوینت یا همان فایل های PPT را به سادگی به فرمت های دلخواه ویدئویی تبدیل و ذخیره نمایید. ممکن است بخواهید اسلایدهای پاورپوینت را در مکانی به نمایش بگذارید که امکان استفاده از خود نرم افزار نباشد. پس به سادگی توسط این برنامه فایل پاورپوینت خود را به صورت ویدئو تبدیل کرده تا در تمامی دستگاه ها قابل پخش باشد. نرم افزار Acoolsoft PPT to Video Pro توانایی ذخیره با فرمت های بسیار گسترده ویدئویی را  دارا می باشد. نرم افزار Acoolsoft PPT to Video Pro را در ادامه می توانید از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

Acoolsoft PPT to Video Pro تبدیل فایل PowerPoint به ویدئو Acoolsoft PPT to Video Pro 3.2.8.5

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 1,430
  • بازدید سال : 52,271
  • بازدید کلی : 575,355
  • کدهای اختصاصی