loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 68 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Attribute Changer 7.10 نرم افزاری کم حجم و رایگان می باشد که توسط آن می توانید صفات فایل ها مثل نام، مخفی بودن، آرشیو بودن، تاریخ ایجاد، تاریخ دسترسی و … را به صورت دسته ای و در کمترین زمان ممکن تغییر داد. این نرم افزار همچنین توانایی حذف تگ عکس ها به صورت ساده دارا می باشد. نرم افزار Attribute Changer را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Attribute Changer تغییر دسته جمعی صفات فایل ها توسط Attribute Changer 7.10 Final

puya بازدید : 84 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

EfficientPIM Pro نرم افزاری حرفه ای برای مدیریت و برنامه ریزی کارهای روزانه می باشد. توسط این نرم افزار میتوانید کارهای تجارت و زندگی خود را ساماندهی و برنامه ریزی کنید و از نظر مدیریت در آنها به مشکل برنخورید.  این نرم افزار میتواند قرار ملاقات ها ، تماس ها ، وظایف ، لیست کارها ، تاریخ تولدها و دیگر اتفاقات را برنامه ریزی و مدیریت کند. نحوه کار در این نرم افزار به صورتی است که کاربر با تنظیم و قرار دادن هرکدام از رویدادها در تاریخ و ساعت معین خود از نرم افزار میخواهد تا پیام های آگاهی دهنده را در زمان مشخصی ، برای مثال یک روز قبل از فرارسیدن آن یا دیگر موارد آگاهی دهنده ، به اطلاع کاربر برساند. در کنار این قابلیت نرم افزار توانایی های دیگری نیز دارد و میتواند به کاربر اجازه نوشتن یادداشت های روزانه و مدیریت پسوردها را نیز بدهد به این ترتیب دیگر نگران فراموش کردن پسوردهایتان نباشید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند بسیار طبیعی یادداشت هایتان را روی تکه ای کاغذ روی صفحه دسکتاپ بچسباند!

 

EfficientPIM مدیریت کارهای روزانه EfficientPIM Pro 3.10.323

puya بازدید : 147 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Camtasia Studio نام یک نرم افزار حرفه ای در زمینه فیلم برداری از دسکتاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به تصویر برداری از محیط هر نرم افزار و یا هر پنجره از سیستم خود می باشند . این نرم افزار از جهاتی با نرم افزارهای مشابه بسیار متفاوت است و از مهمترین این تفاوت ها می توان به بهینه سازی خودکار فایل های تصویری ضبط شده به منظور حجم کمتر و حفظ کیفیت اشاره نمود که این ویژگی به منظور قرار دادن فایل ها در اینترنت برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است. همچنین به کمک این برنامه دیگر نیاز نیست تا کاربران برای آماده سازی تصاویر به منظور قرار دادن در وب سایت ها و یا دیگر برنامه ها از نرم افزارهای دیگر کمک بگیرند زیرا این برنامه تمام ابزار مورد نیاز در این زمینه را در اختیار کاربر قرار می دهد. کاربران قادر به ساخت یک برنامه پخش کننده تحت وب برای فایل تصویری خود می باشند و می توانند تصاویر را به صورت یک فایل در فرمت های فلش درون صفحات وب خود قرار دهند. این نرم افزار کاربردی محصولی از شرکت Techsmith می باشد.

 

Camtasia Studio فیلم برداری از محیط دسکتاپ با Camtasia Studio 8.0.0 Build 878

puya بازدید : 77 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Real Desktop می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. توسط این برنامه می توانید میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکون ها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. این نرم افزار دسکتاپ ویندوز را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. شما می توانید با آیکن های برنامه هایمختلف دقیقاً مثل اشیای روی میز کارتان برخورد کنید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.

 

Real Desktop سه بعدي كردن دسكتاپ با Real Desktop 1.76 Standard

puya بازدید : 72 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

XYplorer در واقع یک نرم افزار مرورگر سیستم و یک جایگزین کامل برای اکسپلورر ویندوز می باشد که با داشتن امکانات گسترده و حرفه ای تر بیشتر نیاز ها و انتظارات شما را رفع می کند. لازم است که بدانید اکسپلورر قلب ویندوز شماست. این نرم افزار قابلیت نشان دادن زمان ساخته شدن، آخرین زمان دسترسی و لیست کامل مشخصه ها را دارد. این نرم افزار انجام کارهای روزانه با ویندوز را برایتان جذاب می کند. این نرم افزار قابلیت های جالب و کاربردی ای چون کار پنجره ها در تب های مختلف (مانند مرورگر اینترنت)، موتور جستجوی قدرتمند و پر سرعت فایل ها، مشاهده سریع عکس ها و فایل های صوتی و تصویری، دسته بندی فولدرها با دادن افکت های متنوع به آن ها و … را به ویندوز شما اضافه می کند.

 

XYplorer مدیریت کامل و حرفه ای فایل ها توسط XYplorer 11.00.0000

puya بازدید : 88 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

XUS Desktop Professional نرم افزاری کاربردی و بسیار جالب برای ویندوز می باشد که شما می توانید به آسانی همه آیکون های موجود روی دسکتاپ خود را سازماندهی کرده و به دسکتاپ خود زیبایی خاصی ببخشید. کار کردن با این نرم افزار بسیار آسان است و به هر آیکون فضای بسیار محدودی را تخصیص می دهد. حال شما می توانید با خیال آسوده به راه اندازی برنامه های مختلف پرداخته و نگرانی از ایجاد آیکون های بیشتر بر روی دسکتاپ نداشته باشید. نرم افزار  XUS Desktop Professional را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید. 

 

XUS Desktop Professional دسته بندی آیکون های دسکتاپ توسط XUS Desktop Professional 1.8.79

puya بازدید : 76 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Hot Alarm Clock نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. توانایی زمان بندی کارها و هشدار در زمان های خاص از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشد. نرم افزار Hot Alarm Clock را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Hot Alarm Clock ساعت هشدار دهنده و زمان بندی کارها توسط Hot Alarm Clock 2.0

puya بازدید : 71 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Desktop Zoomer نرم افزاری کم حجم می باشد که برای افراد کم بینا طراحی شده و قابلیت بزرگ نمایی بخش های مختلف صفحه دسکتاپ و نرم افزارها را دارد. البته می توان از این برنامه به عنوان یک عدسی بزرگ بین برای خواندن نوشته های ریز و کوچک استفاده کرد. قابلیت بزرگنمایی تا چندین برابر، امکان تعیین سایز عدسی  و … از ویژگی های این برنامه است. این برنامه کاربردهای دیگری نیز دارد که به ایده پردازی کاربران بستگی دارد.

 

Desktop Zoomer بزرگ نمایی دسکتاپ شما توسط Desktop Zoomer 1.1

puya بازدید : 69 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Desktop Clock-7 Pro 3.1 – برنامه ای کم حجم و ساده برای نمایش ساعت و تاریخ در ویندوز می باشد . این برنامه به شما قابلیت تغییر رنگ ، سایز ، تغییر مکان و سایر امکانات جانبی را نیز می دهد . برای بک گراند این ساعت می توانید از عکس های شخصی خود استفاده کنید و تا حد ممکن آن را با سلایق خود منطبق کنید .این ساعت در همه ی ویندوز ها قابل استفاده می باشد .

 

Desktop Clock 7 نمايش ساعت و تاريخ در دسكتاپ با Desktop Clock 7 Pro 3.1

puya بازدید : 71 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

CamStudio یک برنامه بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه فیلم برداری از صفحه نمایش ویندوز می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید از صفحه نمایش سیستمتان با بالاترین کیفیت فیلم برداری کنید و بصورت AVI , SWF اقدام به گرفتن خروجی کنید. این برنامه بیشتر به درد افرادی می خورد که می خواهند فیلم های آموزشی تهیه کنند و یا با برنامه ها و بازی های مختلف به مشکل برخورده اند و می خواهند از طریق تهیه فیلم آموزشی و ارسال آن به سازندگان بازی ها و برنامه ها مشکل خود را بر طرف کنند. این برنامه به شما کمک می کند تا بتوانیددر زمان ها خاص و معین اقدام به قیلم برداری کنید صدا و متون خودتان را به فیلم اضافه کنید حتی می توانید تصاویرتان از از طریق وبکم به فیلم آموزشی منتقل کنید.

 

CamStudio 2.0 فيلم برداري از صفحه نمايش با CamStudio 2.0 Rev 2 قابل حمل

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 1,451
  • بازدید سال : 52,292
  • بازدید کلی : 575,376
  • کدهای اختصاصی