loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 60 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی زیبا را به همراه لینک دانلود نسخه ی معتبر SKIDRWO مشاهده نمایید .

 

Tony Hawks Pro Skater HD دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD برای PC

puya بازدید : 65 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

puya بازدید : 89 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

نسخه جدیدی از بازی DiRT 3 امروز برای PC عرضه شد. در این نسخه که با نام نسخه Complete Edition عرضه شده است ، ۱۲ جاده جدید ، ۲ محیط بازی جدید و ۱۳ ماشین جدید به بازی اضافه شده است. هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی FiGHTCLUB بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3 Complete Edition برای PC

puya بازدید : 67 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

سری فیفا همواره یکی از بهترین شبیه سازها در میان بازی های فوتبال بوده و چند سالی است که از رقیب دیرینه خود PES پیشی گرفته.زمان کمی تا عرضه نسخه ۲۰۱۳ این بازی مانده است شما عزیزان میتوانید با دانلود دموی قابل بازی FIFA 13 تا زمان عرضه نسخه کامل ان به ارزیابی ان بپردازید.این دمو همانند نسخه PSN و XBLA تیم های یوونتوس,اث میلان ,منچستر سیتی ,ارسنال و دورتمون را قابل بازی دارد . اولین نمره FIFA 13 مربوط به مجله GamesMaster می شود که نمره ۹۱ را گرفت .FIFA 13 در تاریخ ۲۸ سپتامبر عرضه خواهد شد .

 

| دانلود نسخه SKIDROW دمو بازی فیفا ۱۳ |

 

fifa13 d دانلود دموی بازی فیفا 13 –  FIFA 13 DEMO for PC

puya بازدید : 87 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2012 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۲ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۴٫۱ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| به همراه دانلود کرک فیکس ۴٫۱٫۱ به صورت جداگانه |

 

pes2012 2nd demo cover دانلود پچ جديد بازي Pes 2012 با عنوان PESEdit 2012 Patch 4.1

puya بازدید : 105 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

PES 2013 اضافه كردن 50 تيم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

puya بازدید : 78 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

ساعاتی پیش پچ فوق العاده جذاب و حرفه ای EURO 2012 برای بازی PES 2012 توسط گروه PESEdit عرضه شد. در این پچ تمامی ورزشگاه های یورو ۲۰۱۲ ، توپ ها ، سوت و سبک لباس پوشیدن داورها در این دوره مسابقات ، توپ های مسابقات ، کفش های بازیکنان ، رده بندی های مربوط به دوره مسابقات یورو ۲۰۱۲ ، تغییر منوهای کلی بازی به سبکی جدید با والپیپرها و آیکن های مربوط به این مسابقات وجود دارد. برای مشاهده توضیحات کامل این پچ و دانلود آن ، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. شما از هم اکنون می توانید این پچ فوق العاده جذاب را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pesedit uefa euro 2012 patch دانلود پچ جدید بازی Pes 2012 با نام PESEdit EURO 2012 Patch Add on 1.0

puya بازدید : 48 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی SBK Generations را می توان بهترین بازی شبیه سازی مسابقات موتور سواری در دنیا دانست که جدیدترین نسخه ی آن یعنی SBK Generations به تازگی برای PC ، ایکس باکس ۳۶۰ و PS3 منتشر شده است . با این بازی می توانید ۴ فصل آخر سابقات جهانی SBK را تجربه کنید که در سال ۲۰۱۲ برگزار شده اند . این بازی با بیش از ۲۲۰ راننده ، ۶۰ نوع موتور مختلف ، ۱۴۰ تیم و …. عرضه شده است تا یک بار دیگر ثابت کند که بهترین شبیه ساز موتور سواری است ! می توانید از رده های پایین تر از سال ۲۰۰۹ مسابقات خود را شروع کنید و با پیروزی در مسابقات ، در انتظار قهرمانی در مسابقات جهانی سال ۲۰۱۲ باشید .

 

| نسخه نهایی و معتبر RELOADED ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

 

SBK Generations دانلود بازي SBK Generations براي PC

puya بازدید : 97 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

این بازى تنها عنوانى است که تمام ویژگى‌هاى مسابقات قهرمانى MX1 و MX2 را در خود جاى داده است که شامل تمامى تیم‌ها و موتور سوار‌هاى شناخته شده در سراسر جهان مى‌باشد و دارای سبکى در مسابقات موتور کراس است که در گذشته هرگز آن را تجربه نکرده‌اید. از ویژگی‌هاى بازى می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ۱) ارزش بالاى مسابقات: شامل مسابقات رسمی و قهرمانى MX1، MX2 و MxoN؛ ۱۲ محل مسابقه و همه‌ى اسپانسرهاى سال ۲۰۱۱؛ ۳۲ تیم رسمى بین MX1 و MX2 و ۸۴ موتور سوار واقعى مى‌باشد. ۲) مسابقات موتورکراس Monster Energy FIM ملت‌هاى ۲۰۱۱: شامل ۱۶ تیم ملى و ۴۸ موتور و موتور سوار (با همه‌ى لباس‌ها و طرح‌هاى متنوع برای تیم‌هاى ملى مختلف) که شامل قهرمانان شناخته شده‌ از ایالت متحده مى‌باشد. ۳) تور جهانى MUD: دنبال کردن تمام تجربیات MUD از طریق زندگى کاراکترهاى خاص و قهرمانان که در آن با سطوح و انواع مختلفى از وقایع و مسابقات مواجه می‌شوید که نشان می‌دهد شما به چه اندازه براى موفق شدن و رسیدن به سطوح بالا در دنیای موتورکراس مشتاق هستید. ۴) حالت Monster Energy Trick Battle: شامل ۳۰ ترفند و حقه در سه میدان جذاب و دیدنى. از دیگر ویژگی‌هاى این بازى می‌توان به سبک هنرى باورنکردنى، فیزیک و انیمیشن پیشرفته‌ى موتورسیکلت‌ها، وجود ۱۴ مدل موتورسیکلت در کلاس‌هاى ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ سى‌سى، سیستم Real-time در تغییر شکل زمین، حالت عکسبردارى، سیستم رتبه‌بندی آنلاین و صدای واقعی موتورسیکلت‌ها اشاره کرد. این بازی از پنج بخش آفلاین Quick Race، Championship، MUD World Tour (Career)، Motocross of Nations (MXoN) و Trick Battle Mode و دو بخش آنلاین  Quick Race و MXoN تشکیل شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

MUD cover small دانلود بازی MUD – FIM Motocross World Championship برای PC

puya بازدید : 62 چهارشنبه 22 شهریور 1391 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به ورزش بیسبال باشید، حتماً می دانید که پرتاب کردن توپ در این ورزش کار آسانی نیست. جدا از این مسئله که چه کسی توپ را پرتاب می کند، مهارت داشتن در این امر نیز بسیار مهم است. ۲K Sports با پی بردن به این مهم، تمام تمرکز را روی این موضوع گذاشته که پرتاب توپ در بازی Major League Baseball 2K12 بسیار بهتر از نسخه های قبلی از کار دربیاید. ۲K Sports تغییرات زیادی را در این بازی ایجاد کرده که همه آن ها باعث شده اند تا نحوه پرتاب توپ در این بازی بهتر از سایر نسخه ها شود. در این نسخه از بازی ، تمامی شخصیت ها با جدیدترین جزئیات چهره و بدن به روز رسانی شده اند و تمامی زمین های بازی آپدیت شده می باشند. در حالت Player Mode شما می توانید تمامی جزئیات بازی ها را بررسی نمایید و از شخصیتی که در حالت Minor League ایجاد کرده اید استفاده نمایید تا بتوانید او را به یک ستاره بزرگ تبدیل نمایید و رنکینگ های مختلف جهانی را کسب نمایید. شما با استفاده از بخش MLB Today می توانید رنکینگ بازیکنان خود را روزانه با دنیا مقایسه نمایید و رتبه ی واقعی خود را بدانید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه RELOADED بازی|

 

mlb2k12 cover small دانلود بازی Major League Baseball 2k12 برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 1,402
  • بازدید سال : 52,243
  • بازدید کلی : 575,327
  • کدهای اختصاصی