loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 306 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (6)

بازی Talking Sata Meets Ginger

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ به بالا

ورژن این نسخه از نرم افزار : ۱٫۰٫۱

با جینجر برادرزاده ی بامزه ی تام آشنا شوید ! تام جینجر را به پاساژ بزرگی می برد تا برای اولین بار بابانوئل را ملاقات کند.در این برنامه سرگرم کننده می توانید  ساعت های طولانی را به همراهی جینجر و بابانوئل سرگرم شوید.همچنین در این نسخه از بازی می توانید کارت های تبریک کریسمس را برای اعضای خانواده و دوستانتان ارسال کنید .
گفتگوی خوبی با بابانوئل و جینجر داشته باشید !

puya بازدید : 170 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
نگاه کلی : به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !


Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

puya بازدید : 116 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

`

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

پرندگان خشمگین پس از جست و جو برای یافتن تخم های دزدیده شده ، اکنون خود را در سیاره ای جدید و به صورت شناور یافته اند و می بایست خوک های فضایی را با قدرت خارق العاده ای که دارند از بین ببرند .
اگر از طرفداران نسخه های قبلی این بازی فیزیکی بوده اید حتما نسخه ی جدید آن که با شرایطی کاملا متفاوت که نیروی جاذبه ی آن صفر می باشد را نیز تجربه نمایید  چرا که سختی از بین بردن خوک ها دو چندان شده است و این یعنی تلاش و جذابیت بیشتر !

puya بازدید : 101 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۱٫۵ و بالاتر

ASTRO File Manager یکی از برترین نرم افزار های مدیریت فایل در اندروید می باشد که هم اکنون با بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود شدن فقط از اندرویدمارکت توانسته است به رکورد خوبی دست پیدا کند . رسیدن به چنین اقبالی را نمی توان هیچ چیز جز امکانات و سادگی استفاده از این اپلیکیشن دانست . شما با این برنامه می توانید به سادگی فایلهای موجود بر روی گوشی یا تبلت خود را مدیریت کنید . عکس ، موزیک ، اسناد ، ویدیو ها و .. همگی به سادگی هر چه تمام تر برای مدیریت زیر انگشتان شما خواهند رفت . ASTRO همیشه جزء ۱۰ لیست ۱۰ اپلیکیشن برتر اندرویدمارکت بوده است و شما نیز با دانلود کردن این برنامه می توانید به این گروه بزرگ بپیوندید .
از جمله ویژگی های ASTRO File Manager می توان به مدیریت کامل فایلها ، بک آپ گرفتن از فایلها و/یا اپلیکیشن ها ، نمایشگر متن و تصویر ، SMP ، بلوتوث ، SFTP ، فرمت های فشرده سازی ZIP و TAR ، دانلودر ، نمایش تصاویر بندانگشتی از فایلها ، جستجو و … اشاره نمود .

puya بازدید : 97 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Gunship-II نام یک بازی بسیار می باشد که شما در آن نقش هدایت کننده یک هلیکوپتر  در جنگ آمریکا با ویتنام را دارید . مهمات و نیروها را با استفاده از هلی کوپتر به مناطق جنگی برده و در مناطق بسیار خطرناک پرواز کنید . در این بازی ۵ نوع ماموریت مختلف طراحی شده است که شما می توانید هر یک را به طور دلخواه انتخاب کرده و قدم در آنها بگذارید .

puya بازدید : 158 پنجشنبه 10 فروردین 1391 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا تا به حال به فکر این بوده اید که بسیاری از تنظیماتی را که به صورت روزمره بر روی تلفن همراه هوشمند و یا تبلت خود انجام می دهید به یک وظیفه خودکار تبدیل کرده تا بدون نیاز به دخالت خودتان انجام شود ؟
مثلا هنگامی که به محل کار می رسید تلفن شما بی درنگ به حالت بی صدا ( Silent ) برود ، وای فای به صورت خودکار روشن شود و … .

Locale نام نرم افزاری است که در این پست برای شما فراهم آورده ایم و وظیفه ی آن انجام دادن خودکار کارهایی همانند نمونه های ذکر شده می باشد . کافی است یکبار برنامه تنظیم کرده و آن را از خاطر ببرید چرا که پس از آن به صورت کاملا خودکار انجام خواهد شد .

puya بازدید : 183 چهارشنبه 09 فروردین 1391 نظرات (0)

HD_Games_Leraning


تیم اندروید ها با توجه به سیاست های کاری خود مبنی بر ارایه خدماتی متفاوت به کاربران قصد دارد از این پس آموزش های اندرویدی ( از آماتور تا حرفه ای ) را به صورت ویدیویی با زبان پارسی آماده سازد . برای شروع ، ویدیوی نصب بازی های اچ دی که یکی از مشکلات بیشتر کاربران بوده است را تهیه کرده ایم . با توجه به اینکه در ابتدای کار قرار داریم خواهشمندیم نظرات خود را برای بهبودی یافتن آموزش های بعدی برای ما ارسال کنید .

تعداد صفحات : 98

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 1,439
  • بازدید سال : 52,280
  • بازدید کلی : 575,364
  • کدهای اختصاصی