loading...
مرجع دانلود DOWNLOAD8
puya بازدید : 179 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Boxoft PDF To Video نرم افزاری کاربردی برای ویندوز می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اسناد PDF را به فرمت های ویدئویی همراه با صدا و افکت های مختلف تبدیل نمایند. این نرم افزار از امکانات گسترده دیگری نیز برخوردار می باشد. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Boxoft PDF To Video تبدیل اسناد PDF به فرمت های ویدئویی با Boxoft PDF To Video 1.7.0.0

puya بازدید : 183 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

با PDF Converter Pro به سرعت می توانید فرمت های مختلف خود را به فرمت PDF تبدیل کنید . این نرم افزار به طور کامل از ۱۴۹ فرمت گوناگون پشتیبانی می کند که فرمت های رایج تصاویر ، متنی ، ورد و حتی فرمت های ناشناخته جزء این فرمت ها به حساب می آیند . فایل هایی همچون ورد (DOC ، DOCX) ، اکسل (XLS ، XLSX) ،پاورپوینت (PPT ، PPTX) ، اتوکد ، CorelDraw ، تصاویر فشرده و … تنها بخشی از فایل های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار هستند . سرعت بالا در تبدیل و همچنین کیفیت مطلوب فایل های ساخته شده با این نرم افزار از سایر ویژگی های آن است . برای تبدیل فایل های خود به پی دی اف تنها کافیست چند مرحله ی کوتاه را پشت سربگذارید و استفاده ی از آن برای همه آسان است .

 

PDF Converter Pro تبديل فرمت هاي گوناگون به پي دي اف با PDF Converter Pro 10.06

puya بازدید : 506 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

WinBin2Iso نرم افزاری کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که توسط آن قادرید ایمیج های با فرمت BIN را به فرمت آشنای ISO تبدیل کرده و اعمالی مثل استخراج فایل را روی آن انجام نمایید. این نرم افزار کم حجم و کاربردی را از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

WinBin2Iso تبدیل فرمت BIN به فرمت ISO توسط WinBin2Iso 1.64.52

puya بازدید : 206 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Okdo All to Image Converter با این برنامه قادر به تبدیل اسناد و فایل های مختلف به عکس های گرافیکی هستید . فایل هایی نظیر اسناد آفیس ، PDF ، محتوای وب سایت و… را با سرعت به عکس تبدیل کنید . کیفیت خروجی و همچنین سرعت نرم افزار بسیار مناسب و بالا می باشد . پشتیبانی از فرمت های متعدد و کاربردی همچون doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, ppt, pptx, pptm, txt, rtf, pdf, htm, html, url, jpeg و … از ویژگی دیگر این نرم افزار می باشد .

 

All to Image تبديل اسناد به عكس با Okdo All to Image Converter Pro 4.4

puya بازدید : 155 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Nemo All To PDF ابزاری چند منظوره برای تبدیل اسناد پی دی اف می باشد که با این برنامه ی ۶ کاره قادر به تغییر فرمت فایل های PDF به سایر فرمت های رایج مانند ورد (*.docx, *.doc) ، اکسل (*.xlsx, *.xls) ، پاورپوینت (*.pptx, *.ppt) ، فایل های متنی (*.txt) ، HTML (*.htm, *.tml, *.xml) ، تصاویر گرافیکی (*.bmp; *.jpg; *.jpeg; *.png; *.gif; *.rtf) هستید که داشتن همه ی این فرمت ها در یک نسخه ، باعث افزایش کارآیی می شود . در همه ی فایل های تغییر داده شده قالب کلی فایل PDF شما همانند نسخه ی اصل حفظ خواهد شد . قابلیت تبدیل دسته ای و همزمان فایل های پی دی اف نیز از سایر ویژگی های این نرم افزار مبدل است .

 

Nemo PDF تبديل فايل هاي پي دي اف با Nemo All To PDF v4.0.0.1

puya بازدید : 160 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

NextUp TextAloud نرم افزار جالب و بسیار کاربردی می باشد که به شما امکان تبدیل هر گونه نوشته ای را به صوت و ذخیره آن به صورت MP3 را میدهد. این نرم افزار با استفاده از ترکیب صداها نوشته شما را به گونه ای پخش خواهد کرد که شما فرض میکنید یک فرد بالغ در حال خواندن متن شماست. این نرم افزار نوشته ای موجود در ایمیل ها، صفحه های وب، پیغام ها و … را می خواند. در هنگام استفاده از برنامه می توانید ریلکس باشید و به متن مورد نظر گوش فرا دهید و از خیره شدن به نوشته های ریز پرهیز کنید. این نرم افزار در زمینه یادگیری زبان انگلیسی نیز می تواند مفید باشد.

 

 NextUp TextAloud تبدیل حرفه ای متون به صدا با NextUp TextAloud 3.0.27 (قابل حمل)

puya بازدید : 86 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

FineReader Pro نام یک نرم افزار هوشمند می باشد که به این گروه از نرم افزارها OCR گفته می شود و از فنوری هوش مصنوعی بهره می برد. این نرم افزار قابلیت تشخیص و خواندن متون از روی تصاویر را دارا می باشد. به عنوان مثال شما دارای یک عکس از یک فایل متنی می باشید و قصد دارید تا متن موجود در عکس را بر روی یک سند متنی ذخیره کنید. در گذشته تنها راه برای رفع این نیاز تایپ نمودن متن از روی عکس بود. اما امروزه با وجود چنین نرم افزارهایی دیگر نیاز به این امر نیست. برنامه به صورت خودکار متن را از روی عکس تشخیص داده و آن را در یک سند متنی به کاربر ارائه می کند. از ویژگی های برتر این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به دقت بالا و ابزارهای موجود در آن اشاره نمود. در این نرم افزار می توان ابزارهای تشخیص نوع و زبان متن ، شناسایی فرمت متن ( عنوان ، پاورقی ، پاراگراف بندی و … ) و دیگر ابزارها اشاره نمود. این نرم افزار توانایی تشخیص متون چندین زبان مختلف را دارا می باشد. این برنامه توسط شرکت نرم افزاری ABBYY تولید شده است.

 

 

ABBYY FineReader تبدیل اوراق به متن الکترونیکی با ABBYY FineReader 11.0.102.519 Combo

puya بازدید : 102 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

CoolUtils Total Doc Converter 2.2.0.193 یک مبدل بسیار قدرتمند می باشد که  فایلهای متنی را به سایر فرمت ها نظیر pdf تبدیل می کند. شما حتی قادر خواهید بود نوع و اندازه فونت فایل تبدیل شده را نیز انتخاب نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است، بطوریکه کاربران مبتدی نیز به راحتی می توانند از آن استفاده کنند، بدین ترتیب که فایل مورد نظر را از روی صفحه دسکتاپ خودتان انتخاب و با راست کلیک و انتخاب گزینه Convert to فایل مورد نظرتان را تبدیل می کنید. همچنین شما می توانید به صورت گروهی تعداد زیادی فایل را تبدیل نمایید.

 

CoolUtils Total Doc Converter مبدل فايل هاي نوشتاري Doc با CoolUtils Total Doc Converter 2.2.0.193

puya بازدید : 95 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

DocuCom PDF Gold Plus 9.51 ابزاری عالی برای ساخت و ویرایش فایل های PDF با امکاناتی جدید  می باشد. شرکت سازنده این برنامه سعی بر آن داشته که تا با عین سادگی ابزار های بسیار قدرتمند جهت ساخت فایل های PDF در احتیار شما قرار دهد. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا مجلات و کتاب های چند رسانه ای و مجلاتی که اندازه ی صفحات متغیر است را به راحتی بسازید.هم اکنون این نرم افزار از دانلودها ، آماده ی دریافت می باشد.

 

DocuCom PDF Gold Plus ساخت و ويرايش فايل هاي PDF با DocuCom PDF Gold Plus 9.51

puya بازدید : 67 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

نرم افزار All to PowerPoint Converter ، محصولی از شرکت Okdo Software می باشد.این نرم افزار یک مبدل حرفه ای و بی نظیر در تبدیل دیگر فایل ها به فرمت Power Point می باشد. شما می توانید به آسانی هر فرمت فایل ppt/pptx/pptm را تبدیل نمایید. این برنامه خروجی با کیفیت بالا تولید می نماید. این نرم افزار از فرمت های مختلف doc ،docx ،docm ،xls xlsx ،xlsm ،ppt ،pptx ،pptm ،txt ،rtf ،pdf ،htm ،html ،url و تصویر  jpg ،jpeg ،bmp ،wmf ،emf ،gif tiff ،png ،j2k ،jp2 ،pcx پشتیبانی می نماید.

 

Okdo All to PowerPoint Converter Professional تبديل اسناد به پاورپوينت با Okdo All to PowerPoint Converter Professional 4.2

تعداد صفحات : 98

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 979
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 1,475
  • بازدید سال : 52,316
  • بازدید کلی : 575,400
  • کدهای اختصاصی